ABSTRACT CLUB 64

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

ABSTRACT CLUB 64

hey iedereen,

ik heb over het laatst een abstractje club 64 gekocht nu is het probleem ; als ik mijn scans erop aan sluit en ze selecteer gebeurt er helemaal NIETS, ik heb er al dimmingpacks tussen gezet en geprobeerd met mid en mono jack maar hij doet nix , nu dat is probleem 1 en het 2de probleem is dat hij zo'n 750 euro kost dus da's wel redelijk duur om zomaar weg te gooien (k'ben nog MAAR 16 jaar)

wie kan mij helpen ?

greet's ljanton
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

ohja en nog eens iets ,

achteraan mij lm 400 van jb is er een 5 pin's conector (0-10v) uitgang waarvoor dient die eigenlijk ? das waarschijnlijk een stomme vraag maar ik zou het echt niet weten

dank bij voorbaat

ljanton

Comment

• lj djcenter
      • Jul 2003
      • 148

Zit er daar geen polariteit switch op om de plus en min te switchen van de xlr uitgang, misschien dat het daar aan ligt
      Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• ljanton
        • Sep 2003
        • 373

nee
        met andere woorden dus , als je een dmx signaal zend dan zend hij ze door alle uitgangen ineens dus door de 2 midi uitgangen en door de 2 mono jack uitgangen en door de 1x 3pin's conector uitgang

greet's ljanton

Comment

• ljanton
          • Sep 2003
          • 373

weet er dan echt niemand nix van de hierboven 2 eerst gezette dingen ?

ik hoop van wel

gree'ts ljanton

Comment

• Reemski
            • Dec 2001
            • 690

Misschien omdat je ook eerst kan zoeken.

Die 0-10v uitgang is om analoge dimpacks op aan te sluiten (of andere 0-10v apparatuur).

Comment

• Merijndj
              • Mar 2001
              • 660

kijk eens op de volgende pagina's, hier kan je waarschijnlijk een groot deel van je vragen terug vinden

Zoek

FAQ's - (veel gestelde vragen)

Comment

• lj els
                • Nov 2003
                • 1

hey, nog altijd problemen met het tafeltje? ik ken je al vertellen dat het zeker niet gemaakt is om een dimrack mee aan te sturen. welke toestellen wil je er mee gaan bedienen? het toestel is eigenlijk een dedicated controller, dus eigenlijk alleen maar gamaakt om abstract producten mee aan te sturen. laat even weten wat je juist wil doen. ik ken wel het één en ander van dat tafeltje.
                greetz els

Comment

• timescape
                  • Oct 2002
                  • 328

Hey anton,

probleem opgelost zeker ? (te zien aan de tekst in je profiel :
                  "ik heb een nieuwe DMX-San/MH-controllertjeuh gekocht , => de "CLUB 64" van ABSTACT => gaat lekker " )
                  Leg mij trouwens eens uit hoe je aan je controller een dimpack hangt, en daar vervolgens weer je scans op aansluit ? Verloopje 220-xlr ? Zo ja, dan weet ik de reden waarom er helemaal NIETS gebeurt....

Jeroen

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2138

citaat:Leg mij trouwens eens uit hoe je aan je controller een dimpack hangt, en daar vervolgens weer je scans op aansluit ? Verloopje 220-xlr ?
                    grapjas

via dmx natuurlijk. en dat is nog altijd xlr xlr( 5 of 3 polig) komt geen 220 bij te pas.
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• timescape
                      • Oct 2002
                      • 328

Uhuh....

dus dit is bij jullie vrij normaal :

DMX-controller ---> Dimpack ----> Scans ?

Echt benieuwd of dat werkt, en toch eigelijk helemaal niet zeg maar...
                      Haha. Wij doen meestal (zeg gerust altijd) de scans recht op de controller...wij hebben niet de behoefte om ons DMX-signaal te dimmen...haha

Groeten Jeroen

Comment

• FiëstaLj
                        • Oct 2000
                        • 2068

Hahahaha.. ooit al van dmx doorlussen gehoord ?? goochem ??
                        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Klaaske
                          • Jun 2003
                          • 571

Damn, moet LJanton snel aan aantal post komen? edit dan een post en zet
                          er dan de rest van de info bij maar ga niet 4 x poste -_-
                          <font size=\"1\">
                          Groeten,
                          Jaap
                          <b>
                          -[GSXke :)]-
                          </font id=\"size1\"></b>

Comment

• timescape
                            • Oct 2002
                            • 328

FiëstaLJ,

uiteraard snap ik het wel, alleen als je de eerste post leest, kun je het toch wel met me eens zijn dat het een beetje krom beschreven is ? Was maar een beetje aan het dollen...

Groeten Goochem

Comment

Working...