Waarde DMX-controller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj Q-bone
    • Sep 2001
    • 171

Waarde DMX-controller

Ik was van plan om mijn oude http://www.jb-lighting.de/en/produkt...controller.htm dmx-controller (jb-lightning). Te verkopen, en zo'n scanmastertje aan te schaffen. Mar ik heb echt geen idee voor hoeveel ik die andere kan verkopen, ik heb hem op een duitse site voor 800 euro nieuw gezien, heb er zelf op de pa-markt 100 euro voor betaald.
    Op deze site vragen ze voor deze controller 2e hands 400 euro: http://www.kraus-audio.de/verkauf.htm
    En op een andere site zag ik hem zelfs voor 575 euro.

Ik bied hem nu dus niet aan, ik wil alleen een richtwaarde weten
  • T-Nuzz
    • Dec 2002
    • 274

Zoals je zelf al ziet zit daar nogal wat verschil tussen per shop. Zag hem net zelf voor 490 nieuw. Waar heb je het voor nodig? Verzekering?
    Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• dj Q-bone
      • Sep 2001
      • 171

neej ik wil hem wel verkopen, maar niet via dit topic, aangezien daar de snuffelsite voor is. Ik wil alleen grag weten wat ik als richtprijs kan vragen. Waar heb jij hem eigenlijk voor 490 euro gezien?

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Ik denk niet dat mensen de controller van jou willen overnemen voor meer dan 100 euro, nu je hebt toegegeven er zelf niet meer voor betaald te hebben...[)]
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Wij hebben afgesproken met zn allen dat we onderwerpen als: Wat is dit-en-sit waard, wat mag dat-en-dat kosten geen plaats dienen te krijgen op het forum.

Ben het met je eens als je opmerkt dat dit niet geheel duidelijk uit de spelregeltjes werkt, maar het is wel zo[B)]

Vandaar dat dit onderwerp wordt voorzien van een slotje.

onderwerp afgesloten door moderator
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...