SGM studio 24 scan control

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC de Bosuil
    • Sep 2003
    • 2

SGM studio 24 scan control

Het Muziekcentrum waar ik als vrijwilliger werk bezit zins kort over een SGM studio 24 scan control, hiermee is heel prettig mee te werken (zover mijn kennis het toelaat, ik ben nog een broekie)
    Het volgende probleem doet zich af en toe voor: Als ik de parren in de registers gegrabt heb, komt het voor dat de scans (martin 218) zich spontaan in de registers zetten waar ik de parren heb staan.

Hoe krijg ik die scans weer uit het register? (opnieuw grabben lukt niet, ze blijven ergewoon instaan

Gofilex
    jfagofers@hetnet.nl
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

Dat is in princiepe niet mogelijk, verwacht dat je dan ergens toch een fout maakt.
    oplossing:

* Geen scans of scan programmas selectreren.
    * Daarna Store indrukken (ingedrukt houdens) en vervolgens alle flash buttond aan tikken van de registers waar geen scan gegevens onder opgeslagen zouden moeten zijn.

SuCCeS

Comment

• zult
      • Apr 2003
      • 5

Hoi,

Met GRAB kun je de faders onder een register plaatsen, meestal staan onder je faders je parren. Je scans of andere fixtures staan stuur je aan via de scancontrol. Deze zet je onder je register dmv store.

Wil je dus je scans uit een register halen, dan zorg je eerst dat je geen programma hebt geselecteerd in je scancontrol, en drukt daarna op store en dan op je register wat je wilt leegmaken. Dit register blijft dan nog wel gewoon de waarde houden van je faders en mogelijk chases. Ik hoop dat je mijn verhaal een beetje snapt!?
      OORDOPPEN!!!??

Comment

• Rudy Vorstenbosch
        • Jun 2001
        • 1429

Ja, is een vertaling van het eerder door mij ge-poste....

Maar goed, ook bedankt voor je deelname

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Om het centraal te houden deze discussie graag verder in de reeds lopende onderwerpen aangaande de SGM24sc.

afgesloten door moderator
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...