Technische schema's Martin

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Gerrit
    • Apr 2002
    • 479

citaat:Geplaatst door **************

gaat waarschijlijk over MACH, nog zo'n merk waar de importeur onder de dealer-prijs gaat leveren aan de eindgebruiker...
    Nee Gerard het gaat niet over MACH[|)]
    Dat MACH momenteel goed verkoopt is een feit, maar onder de dealer-prijs?
    Gerard, het blijkt alweer dat je niet op de hoogte bent van het verkoopbeleid van Fairlight. Des te meer een reden om je dit eens uit te leggen onder het genot van een overheerlijk kopje Enschedese kruiden thee met een zoetje[xx(]

------------------------------------------------
    Without colour, there is no perception
    MvG

Gerrit Schottert
    Controllux

Comment

• NielsO
      • Feb 2002
      • 38

Maar het blijft vreemd dat een importeur in gebieden van dealers, spullen aanbied aan eindgebruikers, voor prijzen die onder de "normale" verkoopprijs liggen... Sorry Gerrit, maar hier verbaas ik me al langer over....
      Ach... we hebben wel grotere zalen leeg gedraaid!

Comment

• LJ Gerrit
        • Apr 2002
        • 479

citaat:Geplaatst door NielsO

Maar het blijft vreemd dat een importeur in gebieden van dealers, spullen aanbied aan eindgebruikers, voor prijzen die onder de "normale" verkoopprijs liggen... Sorry Gerrit, maar hier verbaas ik me al langer over....
        Wat versta je onder eindgebruikers?
        Als je verhuurbedrijven bedoeld....deze stellen we gelijk aan dealers mits ze aan een aantal voorwaarden voldoen en niet een oneerlijke concurent zijn van een dealer in zijn regio. Dit is bekend bij onze dealers en hebben daar bijna allemaal mee in gestemd.

Als je discotheken, theaters, en overige bedoeld....dit gaat zowieso in combinatie met onze dealers of via onze dealers. Wij ondersteunen onze daelers bij de meeste projecten met advies.
        Zolang onze dealers met ons blijven communiceren, gaat alles volgens het beleid.
        Ook zal het wel eens voorkomen dat sommige projecten rechtstreeks worden uitgevoerd door Fairlight. Dit heeft te maken met een stukje history, wederom is dit bekend bij onze dealers.
        Wij proberen zo veel mogelijk open te communiceren met onze dealers en eindgebruikers.
        Without colour, there is no perception
        MvG

Gerrit Schottert
        Controllux

Comment

• Kris VH
          • Dec 2003
          • 2

citaat:Geplaatst door MKaijser

Ik ben op zoek naar de technische schema's van Martin.Zoals de die van de RobocolorPro400, RoboscanPro518, MAC500 en de MAC 600

Als u deze heeft zou u die dan kunnen e-mailen naar martijn@cxrent.nl
          Hi,

heb je nog steeds die schema's nodig? Ik kan je ze misschien bezorgen.

Groetjes,
          Kris

Comment

Working...