BOTEX DMX OPPERATOR probleem met chaser.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rekal
    • Jul 2003
    • 62

BOTEX DMX OPPERATOR probleem met chaser.

Is het normaal dat als ik een chaser wil maken en ik duw dan op chase1 dat hij bv naar 3 gaat en als ik nog eens duw dna pas naar 1 ,

en als ik in bv chaser 4 een paar scenes zet of een volledige bank en ik speel die dan af dat hij ook zomaar van chaser 4 afwijkt dus daarna 2 gaat doen en dan weer 4 en dan weer 2 enz... ?

als ik een bank afspeel 1 van de 30 dat werkt wel perfect maar die chasers dat vind ik tog raar en wat is dan het verschil tussen een chaser afspelen of een bank rechtstreeks afspelen ? waarchijnlijk dat in een schaser 240 scenes passen en in en bank maar 8 scenes maar toch die chasers werken iet goed bij mij of is dit zo en waarom ?
    Waarom niet ?
  • lj djcenter
    • Jul 2003
    • 148

citaat:Geplaatst door rekal

Is het normaal dat als ik een chaser wil maken en ik duw dan op chase1 dat hij bv naar 3 gaat en als ik nog eens duw dna pas naar 1 ,

en als ik in bv chaser 4 een paar scenes zet of een volledige bank en ik speel die dan af dat hij ook zomaar van chaser 4 afwijkt dus daarna 2 gaat doen en dan weer 4 en dan weer 2 enz... ?

als ik een bank afspeel 1 van de 30 dat werkt wel perfect maar die chasers dat vind ik tog raar en wat is dan het verschil tussen een chaser afspelen of een bank rechtstreeks afspelen ? waarchijnlijk dat in een schaser 240 scenes passen en in en bank maar 8 scenes maar toch die chasers werken iet goed bij mij of is dit zo en waarom ?
    JA die chasers zijn iets raar kzal da proberen uit te leggen maar tis nogal moeilijk om da verstaanbaar uit te leggen, tis ok al een tijdje geleden dat ik nog eens met dmx192 (juist hetzelfste) heb gewerkt maar ik denk dat da is omdat er nog een chase actief is dat ge twee keer moet duwen je zou eerst de chase die actief is op non actief moeten zetten en dan daarna degene die actief moe zijn aanleggen, kwee tis raar uitgelegd maar probeer eens op het toestel en het zal wel duidelijk worden hoop ik

greetz tom
    Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• rekal
      • Jul 2003
      • 62

dat vind ik nu eens een duidelijk en geweldig andwoord , ik zal morgen zeker eens proberen of dat de oplossing is van het toch wel in het begin frustrerend probleem. en dan nog iets in de botex handleiding staat daar niks over vermeld wel vreemd nietwaar..

in ieder geval bedankt en hopelijk werkt het daag Kallen Remy.
      Waarom niet ?

Comment

• lj djcenter
        • Jul 2003
        • 148

Dat is geen probleem. Ik wordt graag geholpen als ik een probleem of een vraag heb en ik heb graag degene die ook iets wilt weten ofzo. Een forum dit toch om elkander te helpen nietwaar

groetjes tom
        Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• T-Nuzz
          • Dec 2002
          • 274

dat klopt idd. Als je meerdere chasers selecteert, gaat ie die achter elkaar aflopen. Wel handig voor de lonely dj met itelligent licht. Selecteer een aantal chasers tegelijk en je kunt voorlopig vooruit. Een paar extra ledjes en een duidelijker scherm zouden in dit geval wel handig zijn. Zodat je in 1 oogopslag kunt zien welke chasers je geselecteerd hebt.

Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

Working...