Is dit wat? Lichttafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • de kawaman
    • Dec 2002
    • 202

Is dit wat? Lichttafel

Of kan ik dan beter mn geld in de sloot douwen?

Wat moet er op?
    2 griven effecten met een swicthpack (aan/uit)
    1 rookmachine
    2 DMX effecten
    in de toekomst bv 2 scanners en 2 color changers

Tell me, of wat zit er anders in deze prijsklasse?
    Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.
  • de kawaman
    • Dec 2002
    • 202

of deze?

Comment

• T-Nuzz
      • Dec 2002
      • 274

Die DMX-sturing stelt weinig voor. Die rookmachine zal waarschijnlijk niet lukken (tenzij dmx). Verder, ga hem eens bekijken. Waarschijnlijk heeft iedere dealer wel zo'n ding staan. Hij is namelijk te krijgen met Botex, JB systems, ADJ en waarschijnlijk nog wel een zooi andere stickertjes (OEM dus). Heb er zelf ook 1.

Grootste nadelen: geen dimmer/main-fader, lastig met parren. Slecht reagerend en te klein display. Slecht reagerende fader voor "speed" >> de eerste paar centimeters leveren geen reactie op wanneer je de schuif open gooit.

kortom, niet doen
      Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Die 2e stroobcontroller hebben we ook nog eentje voor het analoge spul, ach wat kun je erover zeggen: het werkt en doet wat het moet doen!

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

citaat:Geplaatst door T-Nuzz
          Slecht reagerende fader voor "speed" >> de eerste paar centimeters leveren geen reactie op wanneer je de schuif open gooit.
          Tja... eens leren werken met dat ding zou ik zo zeggen en vooral juist interpreteren van de indeling van die fader...

citaat:
          kortom, niet doen
          Hebben er hier een aantal in de verhuur zitten.
          Moet zeggen... leuk ding voor simpele dingen! Eenvoudig om aan te leren en nog eens zo eenvoudig om te bedienen.
          Maar je moet er natuurlijk wel weten mee te werken en zeker JUIST toepassen! []
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• driesmees
            • Apr 2003
            • 1076

Heb thuis ook zo'n controller staan,
            (zonder stickertje ),
            Voor een hobyist goed spul,
            maar als je echt profie wilt gaan, zo je beter iets anders kopen, ik heb soms dat hij gewoon hangt in het midden van de show(bij manueel bedienen)
            [CENTER] [/CENTER]

Comment

• lj djcenter
              • Jul 2003
              • 148

Tzal waarschijnlijk hetzelfste zijn als dmx192 van jbsystems is een leuk tafeltje voor te beginnen maar maar echt grote shows kan je niet maken omdat de maar 30 banken hebt mee 8 stappen, is ook een beetje zoekwerk voor snelheid maar eens je dit hebt alles wel oke. Ik gebruik deze controller enkel maar meer voor stroboscoop en 4 coleurchangers omdat we onlangs op sunlite 2003 zijn overgestapt. Maar denk er over na om onze 812 van martin eens te proberen te sturen met deze omdat er een polariteit switch opzit dit is nodig omdat bij het martin protocool bij dranden anders geswitch zijn

mvg tom
              Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• de kawaman
                • Dec 2002
                • 202

Nou ja, bekeken heb ik hem, ziet er leuk uit.
                Die rookmachine is idd DMX.

Maar goed, zoals ik zij, op deze tafel zou max komen 1 rookmachine,2 analoge eefecten met switchpacks, 2 DMX effecten (zoals een martin destroyer? oid) 1 1500 watt strobo en max 4 niet al te dure scanner's.
                (niet te duur is een set van 4 voor 1000 euro 2ehands)

Kan dit werkt dit en is dit leuk voor een drive in??
                Ik hoef er dus geen show met 15 scans en 20 movingheads mee te draaien.!!!

Wat is anders nieuw een leuke(re) tafel voor rond de 200 a 300 euro?

Comment

• driesmees
                  • Apr 2003
                  • 1076

voor drive inn: zaalig, gewoon in programmeren en op muic laten draaien, (ben pas op die manier overgestapt voor fuifjes).
                  Een andere? Ik zou het ook wel willen weten, maar ik zal een vrage aan m'n verdeler, iemand ideeën?
                  [CENTER] [/CENTER]

Comment

• T-Nuzz
                    • Dec 2002
                    • 274

Misschien ligt het aan die van mij Tom, maar als ik een willekeurige fader langzaam open zet, dan duurt het een hele tijd voordat er wat gebeurd, dan flits de par, in dit geval, ineens met zeg voor zo'n 30 % aan. Als ik hem dan weer dichtschuif, dimt ie wel mooi tot onderaan (0%).

Voor begin setups idd wel te gebruiken, maar als ik zie wat erop moet draaien zou ik het in dit geval niet doen.
                    Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• Dave
                      • Jan 2001
                      • 757

Ik heb hier precies dezelfde problemen. Reageert niet goed, soms moet je 4 keer met de schuif op en neer voordat er wat gebeurt, tijdinstelling die van een andere planeet komt, en het is niet mogelijk snel in te grijpen en mooie showtjes te bouwen.
                      Als je simpel wat lampjes wilt laten bewegen is het een grappig ding, maar probeer geen lichtshows te geven synchroon aan de muziek, daar istie te langzaam voor. Als je er toch een wilt hebben, stuur je maar een mailtje, wil er heeeeel graag vanaf. (Shitding!)

Edit: Nee het ligt niet aan de dimmers
                      U x I = Boem.

Comment

• Merijndj
                        • Mar 2001
                        • 660

T-Nuzz: als ik het zo hoor ligt dat dan eerder aan je dimmer dan aan die tafel... probeer eens een andere tafel/dimmer uit...

Comment

• de kawaman
                          • Dec 2002
                          • 202

Oke, als jullie moesten hiezen uit de volgende, welke en waarom?
                          (meer geld kan/wil ik nog ff niet uitgeven!)

Comment

• Merijndj
                            • Mar 2001
                            • 660

waarom moet alles van marktplaats af komen?

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

Sowieso snap ik niet wat die 2e ertussen doet, moeten we kiezen uit lichttafels van rond de 100euro per stuk max. Staat er in een keer een advertentie tussen voor 2x scan + 2x barrelscan a 175euro p/stuk minimaal, wat wil je nou??
                              We're ready to party, are you?

Comment

Working...