martin case pro2+

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lj djcenter
    • Jul 2003
    • 148

martin case pro2+

Ik zou graag ervaring opdoen op deze tafel. Ik ging hiervoor normaal een cursus voor volgen bij Evdv uit belgie, maar er zijn geen cursussen gepland de komende maanden nu vraag ik mij af of er hier mensen zijn die case pro 2 gebruiken bij fuiven en optredens en of ik hiervoor ne keer mag komen volgen wat je daar zoal kunt mee doen en zowat de basisbeginselen kan aanleren. Of als er mensen zijn die avolites pearl 2004 hebben, kben daar ook zot van. Liefst een belgische firma e, als het kan in west of oost vlaanderen.. Je kan mij altijd contacteren daarvoor eens bij mijn gegevens kijken

Mvg,

tom
    Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt
  • djcenter
    • Aug 2003
    • 78

Ja Tom,
    Zal nog niet voor direct zijn denk ik lol.
    Keep on dreaming

Vindt de diamond reeks wel geschift !!!!!

Greetz Tony (Dj-Center)
    Toen las ik dit op het forum \"Wel tof hé zo een gloeidraad-Gobo\" !!! haha lol

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Beste Tom,

Kun je met de standaard Pearl 2000 Rolacue overweg, moet de 2004 ook wel lukken Wijzigingen in oude software zijn te vinden op www.avolites.com

Case Pro 2+ verdiend iets meer aandacht, cursus is zeker gewenst (in 1ste instantie ontoegankelijke tafel). Helaas.... woon in NOORD-Nederland...(friesland), dus kan je niet van dienst zijn met live-advies.

Anyway succes !

greetz AJB
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• jo vaes
        • Jul 2002
        • 221

Hey Tom

Ik gebruik de case Pro2 nu ruim 4 jaar en doe er tours mee zoals TMF Megadance, maar ook gewoon fuiven, meestal regio meeuwen-gruitrode, peer, bocholt, enz...
        Maar het maakt niet uit of je het leert op een P1, P1+, P2 of P2+. De manier van programmeren en besturen is bij alle tafels hetzelfde. Mail mij maar eventjes voor een mogelijke afspraak.
        Er is de mogelijkheid om een cursus te volgen bij de ontwikkelaars van de case in Landen (bij St-Truiden). Daar heb ik vroeger een cursus gevolgd. Ik kan niet met zekerheid zeggen of ze deze cursussen nu nog geven aangezien de maxxyz nu alle prioriteit heeft gekregen op het vlak van ontwikkeling en marketing...
        Hou er wel rekening mee dat dit een cursus van 3 dagen is.

MVG

Jo Vaes

Voor meer informatie zie http://www.caseconsole.com
        Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• lj djcenter
          • Jul 2003
          • 148

Hey thanxs voor reactie Ik heb de ontwikkelaars al geraadpleegd maar daar nog steeds geen reactie van gekregen alsook van evdv uit willebroek geen reactie. Tzou wel eens toch zijn of jij zoiets wat meer uitleg kan geven daarzo omtrent omdat dit nogal een moeilijke tafel is om te beginnen heb ik zo hier en daar gehoord... Als je eens ergens in west of oost vlaanderen zit gelieve mij dit eens te willen zeggen

mvg tom
          citaat:Geplaatst door jo vaes

Hey Tom

Ik gebruik de case Pro2 nu ruim 4 jaar en doe er tours mee zoals TMF Megadance, maar ook gewoon fuiven, meestal regio meeuwen-gruitrode, peer, bocholt, enz...
          Maar het maakt niet uit of je het leert op een P1, P1+, P2 of P2+. De manier van programmeren en besturen is bij alle tafels hetzelfde. Mail mij maar eventjes voor een mogelijke afspraak.
          Er is de mogelijkheid om een cursus te volgen bij de ontwikkelaars van de case in Landen (bij St-Truiden). Daar heb ik vroeger een cursus gevolgd. Ik kan niet met zekerheid zeggen of ze deze cursussen nu nog geven aangezien de maxxyz nu alle prioriteit heeft gekregen op het vlak van ontwikkeling en marketing...
          Hou er wel rekening mee dat dit een cursus van 3 dagen is.

MVG

Jo Vaes

Voor meer informatie zie http://www.caseconsole.com

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2138

citaat:There's no party without a good Lj :-)
            en dat jo het goed kan weet ik ook. Ben al op veel fuiven geweest waar dwr licht en geluid hadden gedaan en het ziet er nu eens altijd goed uit.
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• jo vaes
              • Jul 2002
              • 221

Dank u ronny . Je ziet hé, limburgers onder elkaar ...

Comment

• lj djcenter
                • Jul 2003
                • 148

citaat:Geplaatst door ronny

citaat:There's no party without a good Lj :-)
                en dat jo het goed kan weet ik ook. Ben al op veel fuiven geweest waar dwr licht en geluid hadden gedaan en het ziet er nu eens altijd goed uit.
                Tis de bedoeling dat ik het van een iemand goed aanleer he. Of we beginnen er der nie aan he nu nog eens voor jo bent u op 29 september aanwezig in tielt voor megadance want dat ligt naast mijn deur zo ongeveer

groetjes tom

Comment

• jo vaes
                  • Jul 2002
                  • 221

Ja, daar ben ik bij. Moet niet zo formeel met 'u' hoor. Ben ook maar een mens

Comment

• lj djcenter
                    • Jul 2003
                    • 148

Oke dan zal ik daar eens zo eens in de namiddag binnenspringen jullie zullen waarschijnlijk nog aan het opzetten zijn, als ge da zie zitten he om mij daar het één en tander van proberen uit te leggen

mvg tom

Comment

• jo vaes
                      • Jul 2002
                      • 221

is geen probleem, hou er wel rekening mee dat ik ook nog tot 4u ongeveer aan het opbouwen ben. Daarna is het geen probleem.

MVG

Comment

• jo vaes
                        • Jul 2002
                        • 221

Gebruiken jullie deze case al lang? Of hebben jullie pas een case gekocht? Waarom hebben jullie dan voor deze tafel gekozen als ik het mag vragen.

Comment

• lj djcenter
                          • Jul 2003
                          • 148

We hebben geen case ons bezit een kheb der nog nie da kans voorgehad om daar eens mee te werken maar ben zodanig freaky van light nu moet ik mij nog behelpen met sunlite waar ik ook tevreden over ben maar tis pc matig he. Maar kwil dolgraag eens een tafel onder mijn handen hebben met faders en zo verder. Voor de reden da stond in de mail kga daar hier nie op het forum smijten...

Toen ik zei tegen tony (djcenter) dat ie ne case moe kopen, Zijn antwoord was simpel, ie zei Keep on dreaming -

mvg tom

mvg

Comment

• lj djcenter
                            • Jul 2003
                            • 148

Zaterdag jl eens een case pro van dichtbij gezien en daar al wat meer uitleg overgekregen en ik moet zeggen daar lust ik wel meer van. Khad er al een goe gedacht over en kzal nu zekers mijn mening niet herzien. Nu zoek ik een case pro 1 om te beginnen maar zijn zo moeilijk te vinden in occasie. Bij deze dank ik ook Jo vaes en het gehele dwr team om mij hierbij deze tafel wat beter te leren kennen.... greetz tom

Jo see you at 11/10/03 tmf coolsweat

edit door modje: geen gevraagd en aangeboden op het forum

Comment

• jo vaes
                              • Jul 2002
                              • 221

Graag gedaan Tom.

Comment

Working...