ik ben op zoek naar uv lampjes voor uitharding van lijm ,maar tevergeefs kan je die dus nergens meer kopen  wie weet waar je die nog wel kunt kopen ????
  wie weet waar je die nog wel kunt kopen ????

Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren. 
 het zijn de zelfde lampen die gebruikt worden bij het uitharden van hars (nagels )     wat ook met uv licht wordt gedaan ...kijk wat jij en ik van het tandsteentje vinden heeft niets te maken met dit alles ..moet er zelf ook niet aandenken
    het zijn de zelfde lampen die gebruikt worden bij het uitharden van hars (nagels )     wat ook met uv licht wordt gedaan ...kijk wat jij en ik van het tandsteentje vinden heeft niets te maken met dit alles ..moet er zelf ook niet aandenken  maar is wel een deel van mijn beroep ,en wil dn ook de juiste middelen hebben ,de leverancier verkoopt alleen complete sets en daar heb ik niets aan ... en als ik vraag wat voor uv licht het is dan krijg ik het zelfde ant wat ik iets hier boven al vermelde .....en een black light buisje is niet het zelfde als een uv lamp he ???  als dat zo was had ik geen probleem om aan de juiste lampen te komen ,want die zijn er in overvloed ....
maar is wel een deel van mijn beroep ,en wil dn ook de juiste middelen hebben ,de leverancier verkoopt alleen complete sets en daar heb ik niets aan ... en als ik vraag wat voor uv licht het is dan krijg ik het zelfde ant wat ik iets hier boven al vermelde .....en een black light buisje is niet het zelfde als een uv lamp he ???  als dat zo was had ik geen probleem om aan de juiste lampen te komen ,want die zijn er in overvloed ....

Comment