hulp nodig bij aanschaf van scans

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • studio db4
    • Aug 2003
    • 1

hulp nodig bij aanschaf van scans

ik ben van plan om 6 scans te kopen , maar ik heb hier nog maar weinig ervaring mee , kan iemand me uitleggen wat ik allemaal nodig heb om deze te kunnen sturen ??

• Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Graag alleen serieuze reacties.

Lichtmoderator
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• _Jasper
      • Jan 2001
      • 330

Ok, een grage (??) serieuze reactie
      Misschien iets meer informatie zou niet verkeerd zijn. Je vraag kan eigenlijk 2 kanten op:
      1. Je hebt 6 scans op het oog, maar je weet niet hoe je deze zou moeten aansturen
      2. Je hebt niets op het oog, je wilt dat medeforummers je adviseren bij een aankoop.

In beide gevallen denk ik: iets meer informatie! Maargoed, welke informatie dan?

We gaan even voor het gemak uit voor de twee verschillende interpretaties zoals ik hierboven beschreven heb.

1. Je hebt 6 scans op het oog, maar je weet niet hoe je deze zou moeten aansturen
      Stel, je hebt 6 scans op het oog, om welk merk en welke modellen gaat het dan? Op basis hiervan kan je kijken wat voor soort controller er nodig is.
      Daarnaast, misschien is het relevant om te kijken wat je nog meer in huis hebt. Met andere woorden: welke apparatuur beschik je nog meer over? Misschien is het namelijk mogelijk om deze ook over dezelfde controller te laten lopen, en een aankoop te doen waar je in de toekosmt ook nog profijt van kan hebben.

2. Je hebt niets op het oog, je wilt dat medeforummers je adviseren bij een aankoop.
      Ja, dit is helemaal een speld in een hooiberg zoeken. Informatie die ons meer zou kunnen vertellen over je situatie kan al veel helpen. Bijvoorbeeld, welke apparatuur gebruik je nu al? Wat wil je met de scans, of anders gezegd wat moeten ze kunnen? Enzovoort.

Tot zover mijn reactie, ik kan wel een aantal zaken dieper belichten (ja leuke woordspeling!), maar lijkt me relevanter wanneer dit op jouw situatie afgestemd kan worden.
      Seeeeeeee ya
      Jasper

Comment

• Da Drz
        • Aug 2003
        • 2

wurd@Jasper...
        Kleine toevoeging wellicht niet onbelangrijk...
        Wat wil je ermee? Waar wil je het voor gebruiken?
        De vraag begint niet met wat, maar waarom....

Input van jou kant geeft vast respons...

Succes

GRTZ

Comment

Working...