manual Compulite Micron mini

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • delighted
    • Jul 2003
    • 420

manual Compulite Micron mini

Ben al een tijdje op zoek naar de handleiding van de Micron mini. MOet hier binnenkort een klusje op gaan doen en wil me nog ff voorbereiden. Echter kan ik nergens op het hele i-net die handleiding vinden.

Zijn er mensen die deze toevallig ergens op hun PC oid hebben staan?

De Micron 4D kan ik ondertussen dromen, is dat voldoende om op de mini aan de slag te kunnen, of is tie wezenlijk anders? Als die hetzelfde zijn, dan heb ik die manual dus eigenlijk niet nodig.

• Martijn26
    • Sep 2003
    • 3

Als je op de 4D kan werken, kan je de mini net zo makkelijk aan! Misschien ff zoeken naar de knoppen, maar qua programmeren werkt het vrijwel hetzelfde als elke compulight!

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Alle compulite tafels werken volgens dezelfde principes, met exact dezelfde function buttons. De verschillen zitten in het al dan kunnen aansturen van moving light (bijv. met een SparkTop) en de hoeveelheid kanalen/parameters die de computer kan uitsturen. Kun je werken op een 4D, kan ik je verzekeren dat een Photon of gelijkwaardige tafel geen enkel punt is.

greetz AJB
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...