Movitec sl/w. 575

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mennobroere
    • Apr 2003
    • 89

Movitec sl/w. 575

hallow mensen

Het bedrijf waar ik werk is van plan om een paar movitec sl-575 en wl-575 aan te schaffen, we hebben al 2 sl-250 en wl-250 en werken perfect.
    Alleen zie ik de 250 serie (om het zo maar even te noemen) meer dan de 575 serie, deze zie ik zelde.

Heeft er iemand ervaring met de 575 serie, het lijken mij leuken dingen.

voor de gene die niet weten waar ik het over heb, hier de site

Greetz menno

• Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

Heb er wel enige ervaring mee,

En hoe zeer ik ook te spreken mag zijn over movitec (de 250's wel te verstaan), helaas kan ik niet anders zeggen dan dat je je baas mag adviseren een andere aankoop te overwegen.

575 Washes - problemen met CMY.
    575 Spots - Problemen met mechanica van focus, dimmer/shutter.

Ik denk dat het op dit moment verstandiger is eventjes af te wachten of eens flink te gaan try-outen.

SuCCeS

Showtechniek.nl
    Zie profiel voor meer info.

Comment

• jeff
      • Feb 2003
      • 18

Inderdaad, wij hebben dezelfde ervaring.

De Movitec SL575 en WL575 ( en aanverwanten: Robe 575, Sagitter, Futurelight,...) hebben beiden veel problemen. De kwaliteit is totaal niet te vergelijken met de 250 serie !

Voor geïnteresseerden, wij edit door MOD: houden ons netjes aan de spelregeles en begrijpen dus dat dit geen verkoopsite is
      Groeten,

Jeff

Comment

• mennobroere
        • Apr 2003
        • 89

Hallow jeff

Voor hoeveel zullen ze dan weg gaan als je ze nu verkocht, en watvoor problemen hebben ze precies, dezelfde als dat showtechniek zei?

greetz mennow

Comment

• jeff
          • Feb 2003
          • 18

inderdaad gelijkaardige problemen, maar niet alleen mechanische ! Stappenmotoren en sensoren die verbranden, enz.

Voor hoeveel ze verkocht worden weet ik niet, wij verkopen ze niet, maar een collega verhuurbedrijf !

groeten,

Jeff

Comment

Working...