LitePuter cx3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • snoei
    • Apr 2003
    • 168

LitePuter cx3

Ik heb hier de liteputer cx3 voor me liggen, alleen geen handleiding. wie weet hoe ik hier aan kan komen?

• jop
    • Jun 2002
    • 92

Lang leve google
    Lite-Puter is a leading manufacturer of professional lighting controls. Our products include architectural lighting systems, LED lighting systems, and stage lighting systems.

-=Me Was Here=-
    Powerd by MB-Audiosystems

Comment

• snoei
      • Apr 2003
      • 168

oow ja, dat was ik vergeten te melden. De manual die op liteputer.com.tw staat geeft bij het openen een fout. (lettertype ofzo

Comment

• Walter Jaegermann
        • Nov 2000
        • 46

Dat lettertypeprobleem hebben meer PDF-documenten. De foutmelding heeft betrekking op aziatische lettertekens, die niet worden geinstalleerd met de standaard installatie van Acrobat Reader.

Als er slechts 1 chinese of taiwanese letter instaat wordt de melding al weergegeven en kun je met Acrobat Reader het verder wel vergeten. Met de "full-version" van Adobe Acrobat kun je het restant van het document wel bekijken.

Voor Acrobat Reader is op www.adobe.com een download beschikbaar die chinese lettertekens zichtbaar maakt en de foutmelding opheft. Echter is deze download wel een megabyte of 8 a 11...

Moraal van dit verhaal: koop Europese producten!
        (de Martin Freekie bijvoorbeeld. Hiervan is de handleiding in het Nederlands beschikbaar...

Groeten,

Walter Jaegermann
        Walter Jaegermann

Comment

• J & A
          • Feb 2006
          • 2

hallo Snoei
          ik las op internet dat jij een cx-3 bezit.
          ik heb er ook een gekocht maar ik wordt er geen wijs uit.
          ik ben er reeds achter dat functiestoetsen zoals beschreven in hoodstuk 3 niet overeenkomen met mijn cx-3

weet jij of er een fabrieks instelling in zit zodat ik hem kan resetten?

alvast bedankt
          jelle

Comment

Working...