werken die 518's die je hebt gekocht wel op DMX? de oudere werken namelijk nog op het Martin protocol (ja, je kan een omzetter gebruiken..). Heb je ook alvast gedacht aan een controller om alles te bedienen? En aan truss en statieven? (wat je nu hebt hangen zag er op de foto's aardig vol uit, vooral met nog twee scans en een 4bar erbij)
hebben jullie sugesties
Collapse
X
-
jah die 518's werken op dmx. de controler komt waarschijnlijk in 1 koop bij de parren/(scans). we hebben 2 gewone lichte statieven en we hebben een lichtbrug die veel kan hebben en gelukkig de lieren ook (zie foto's op de site) alleen moeten we idd een keer een grotere truss kopen........ en trouwens een paar effecten worden verkocht voor vervangen van parren en scans....citaat:
werken die 518's die je hebt gekocht wel op DMX? de oudere werken namelijk nog op het Martin protocol (ja, je kan een omzetter gebruiken..). Heb je ook alvast gedacht aan een controller om alles te bedienen? En aan truss en statieven? (wat je nu hebt hangen zag er op de foto's aardig vol uit, vooral met nog twee scans en een 4bar erbij)
greetz,
jeroen
greetz,
LJ Kwaak (Jeroen)Comment
-
halo
ik ga na de scans die ik ga kopen zeer waarscheinlijk een ligtcomputer kopen ik zat te denken aan de scan controller van showtec ik weet dat het een minder merk is maar mijn budget is niet oneindig groot en omdat ik ook nog 4 parren wil hebben op jullie aanrader zal ik wel moeten
toedels
victor
Comment
-
boeit niet: netjes tiepen aub, anders eerst ff je tekst door de word spellingcontroler halen. Tiepvaudje moet kunnen, maar een beetje aandacht voor je berichten vragen we wel!
Moderator J&H Licht en Geluid ForumsModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment

Comment