Martin X-citer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PUK
    • Jun 2003
    • 18

Dag allemaal,

Hier is een nieuwe audio feature sinds de manual release:

In de effect dialoog kan je nu ook een audio band kiezen als effect shape. Je kan op elk actief kanaal een audio signaal zetten. Je kan bijvoorbeeld de dimmers van je fixtures open laten gaan op een audio beat. Gebruik daarbij nog eens de fixture delay om het effect te spreiden over fixtures. Je kan zo de beat door de dimmers van je fixtures zien lopen terwijl hij binnenkomt.

Greetings,
    PUK
    Greets,
    Pascal (PUK) Eraerts

Comment

• timescape
      • Oct 2002
      • 328

Hmmm, er zijn dus al een hoop dingen over bekend, en het lijkt erop dat hij al in de handel is. Waarom kan ik dan nergens een bedrijf vinden dat hem verkoopt ? Bij Fairlight op de site is er nog niks over te zien i.i.g. (Ook bij jullie gekeken, jongens van J&H...)

En de echte verkoopprijs, is die al bekend ? De specs zien er zeker goed uit, hoop dat de prijs dat ook doet.

Groeten Jeroen

okee, dan maar geen handtekening....

Comment

• PUK
        • Jun 2003
        • 18

Hi timescape,

Ik weet wel vrij veel over de Xciter. Je kan ook eens een kijkje nemen in de manual (zie eerder in deze topic).

Hij is pas in productie. Dus het zal niet zo lang meer duren voor hij verkrijgbaar is. Een exacte datum kan ik er ook niet op plakken.

De prijs zal rond de euro 2200 liggen.

Greets,
        PUK
        Greets,
        Pascal (PUK) Eraerts

Comment

• lichtmoderator
          • Jun 2002
          • 115

Niet bijdehand gaan lopen doen.
          Het forum is bedoelt om anderen te helpen met vragen of problemen.
          En wel op een vriendelijke manier.

Niet om de groeten aan tante sjaan te doen.
          Daar zijn de eergenoemde toepassingen voor bedoelt.

En ik heb verder geen zin om mijn tijd te moeten steken in dit soort onzinnige ellende. Dus maar een lockje. Zal wel kijken wanneer ik genegen ben deze te verwijderen.

edit: onderwerp opgeschoond, gezien de levertijd hoeft het slotje der voorlopig nog niet af

Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid
          Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

Working...