Scanner of Movingead

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Scanner of Movingead

Ik ben aan het denken om grotere scans te kopen of een movingheadje.
    Ik heb nu 2 Futurelight H-150 scans.

Ik heb zitten kijken naar 1 scan van showtec en een nieuw headje van Futurelight wat binnenkort uitkomt.

De scan waar het om zou kunnen gaan is de Showtec Rotoscan vanwege rotogobo's

en het headje waar het om zou gaan is de Futurelight Sys 1

of de showtec cyborg movinghead.

Ik wil geen geen gasontladingslampen omdat die dingen te duur zijn dus wordt het een ELCtje

Ik ga ze voornamelijk gebruiken bij musical en presentaties. Dus ze staan met enige regelmaat op de grond. Ook hangen ze regelmatig in het plafond.

Roto gobo's is geen vereiste. Wel handig dus als er andere dingen zijn laat het maar horen.

• LJ Bert
    • Apr 2003
    • 270

Als je zegt dat ze toch vaak op de grond staan kun je mischien beter opteren voor een MH aak bij musical en presentaties komt een mh beter over vind ik persoonlijk.

Maar je moet natuurlijk kijken wat er binne je budget ligt.

Bert

hehe wat een gedoe

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

Persoonlijk zou ik eens verder kijken dan je neus lang is..

Gasontlading duurder dan halogeen? in aanschaf wel, maar qua lampuren zeker niet denk ik, voor in musicals en presentatie vindt ik persoonlijk een gasontlading stukken mooier..kijk toch eens naar de sys3 zou ik dan zeggen, zeker gezien de verhuurmogelijkheden en bijhuurmogelijkheden van gasontlading tegenover halogeen.

voor musials zou ik idd gaan voor MH's, vindt de bewegingen natuurlijker overkomen.
      Ook belangrijk? wat voor kleuren zitten erin..een presentatie met alleen maar dixokleuren is toh een beetje amateuristisch

Ralph

Comment

Working...