audio aansturing overstuurt, hoe te verhelpen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

audio aansturing overstuurt, hoe te verhelpen

jeps jongens
    kzit met een probleem,kheb zojuist 4 color changers gekocht van velleman,goedkoop,maar ik dacht,toch wel iets leuks,eerst laat ik ze gewoon op de muziek werken,en later ga ik ze dmx sturen,maar die micro neemt veel te veel geluid op en ze doen gewoon niets meer,ik vermoet dat de micro gewoon dichtslipt met te veel klank en zo 1 figuurlijke lijn krijgt,dat het zelfde is,zoals je geen geluid hebt,wat kan ik daaraan doen,ik heb de micro nu uitgehaalt en in soort van isolatie gestoken,maar weet niet of dit zal helpen.iemand andere reden
    greets
    jeffrey

• speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

is dat dei set 4 changers ebn 1 sturing? met die dipswitches achterop?

ik denk dat er zon schakelaartje verkeerd zit, ik heb hem ook welles gezien/ mee gewerkt ging dachjt ik gewoon goed op muziek zonder dmx

Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• zjeten
      • Mar 2003
      • 331

hoe wil je zeggen?zo'n wit schakelaartje van het dmx protocol,je moet het 3 de laatste omhoog doen om op muziek te werken,moet je dan nog 1 omhoog doen mischien voor de muzieksterkte?ze werken,maar op een zeer laag geluidsniveau!
      gelieve reageren
      dank bij voorbaat
      jeffrey

Comment

• -Bart-
        • May 2001
        • 827

Als niks anders werkt, gewoon stukje (gaffer)tape over de microfoon.

<font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

Working...