Iemand die mij mss kan helpen???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjRikko
    • Apr 2003
    • 1

Iemand die mij mss kan helpen???

Hey Dj's & Lj's...

tis den eerste keer dat ik hier kom, via via een site kwam ik hier en moet zeggen was direct verkocht... alles wat maar met muziek en licht te maken heeft interesseert me.

Nu kom ik hier niet allemaal goeiedag zeggen , kom hier eigenlijk ook iets vragen ( tis meer voor de lj's hier op de forum) ben namelijk zelfs al jaren bezig met dj'en en ja lj'en ( das gewoon zowat parrekes bedienen en ja soms dmx scans) maar ben eigenlijk op zoek naar een firma die nog op zoek zijn naar lj's of iemand die mij in de sector kan binnen krijgen .... Ben samen met 3 andere begonnen met zon ( soort ) verhuurfirmake maar zie dat niet zo goed zitten... we zijn om te zeggen niet echt zo proffessioneel...
    heb zelf wel bekan de basis van lichten : zoals 4x par 64 , scan, lichteffecten, besturing en gaat zo maar door...

Dus welke lieve mens kan mij helpen ( liefst wel prov. Antwerpen en als het mogelijk zou zijn nog liefst omg kontich - Mortsel )

Dj - Lj'ke Rikko

Dank

Erik J
    Erik J
  • DJ RoP en LJ WouT
    • Nov 2002
    • 120

Beste Erik,
    Misschien kan je jezelf wat duidelijker voorstellen door bijvoorbeeld te zeggen:
    -Wat je nu net zoekt.
    -Met welke specifieke dingen je ervaring hebt, want je bent nogal vaag.
    -Met welke tafels je wegwijs bent(vb.: hog, avolites, lite-puter, enz...).
    -Hoelang je al ervaring hebt.

Dus als je jezelf een klein beetje beter voorstelt heb je misschien meer geluk.

MVG

rob & Wouter

Als een hond vecht om een been is hij zeker shizofreen.

Comment

Working...