ELO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timescape
    • Oct 2002
    • 328

ELO

Hallo

nog steeds ben ik op zoek naar een touchscreen, op internet is er wel wat te vinden, maar niet echt concrete informatie. Weet iemand hier misschien een dealer van de ELO-touchscreens. Of kan iemand hier misschien deze apparaten leveren ?

Alvast bedankt voor de hulp !

Jeroen

krabbel
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Is natuurlijk een heel makkelijke oplossing om dat hier te vragen!!!

Had ff beetje minder moeite gedaan. Staat wonderwel een lijst met dealers op de site van elo-touch! Zelfs voor Nederland!
    Dat had jouw minder werk gekost dan hier een bericht typen!

2 WTT -> even de regels van het forum lezen!!!

De groe(n)ten
    Tom Manshoven
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• djdarno
      • Dec 2002
      • 75

Winner tradding company in waddinxveen verkopen ze ook. Kijk even op www.winner.nl

Comment

• timescape
        • Oct 2002
        • 328

Hee,

is inderdaad een heel makkelijke oplossing om dat hier te vragen ja, ik d8 dat een forum daarvoor bedoeld was, dat anderen je makkelijk verder kunnen helpen. Dingen waar ik weken naar op zoek kan zijn, kan een ander mij misschien zo vertellen.
        Maar goed. En van die dealer-lijst, daar heb ik er al een aantal van aangeschreven, maar ben blijkbaar niet belangrijk genoeg om een fatsoenlijkere reactie terug te krijgen dan : kom eens een keertje langs....
        Terug naar google dus......

krabbel

Comment

Working...