Sluit me aan bij de gedachte van Walter....
MovingHead test op PA Markt 29 Maart 2003
Collapse
X
-
volledige geloofwaardigheid van deze test is bij mij ver te zoeken we zijn ruim 3 weken verder en nergens zie ik ook maar ergens een conclusie. Kijk het kan nooit zo zijn dat 1 spot de winaar is.
Maar ik heb het idee dat ze nu allemaal verliezers zijn.
WTT rentalsWTT rentalsComment
-
mensen, als je dit onderwerp rustig doorleest dan zie je dat de mensen die dit initiatief, heel lovenswaardig overigens, hebben beetgepakt en geprobeerd hebben om de test vorm te geven hier niet in zijn geslaagd.
Mijns inziens doen ze er daarom ook goed aan om de uitslagen niet te publiceren, iets wat al eerder geoppperd is in dit onderwerp.
Het vermelden van de uitslagen zou namelijk geen recht doen aan de kwaliteit van de deelnemende spotjes. Fabrikanten en consumenten zouden grote moeite hebben de validiteit van de test te toetsen.
Moderator J&H Licht en Geluid ForumsModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Weet iemand van jullie de naam van een leverancier van trusses. Bedrijven willen de namen niet geven, omdat ze willen dat ik bij hen koop.
Ik wil een aantal triangular trusses van 6 meter hebben, en wil deze direct bij de leverancier halen, zodat hij ze precies op maat kan maken en tegen een zo laag mogelijke prijs.
Alvast bedankt.
Comment

Comment