Zoek de oplosing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Korrel
    • Feb 2003
    • 9

Zoek de oplosing

Gegeven:

Voor het aansturen van een 12 kanaals analoge switchpack en een analoge centrepiece alsmede een ander analoog signaal heb ik een Martin 516 dimmer controller geregeld.

Ik heb een Martin 2308 controller (rev 3.3)
    daarbij ontstaat dus dit probleem:

Ik heb ook een gewone DMX sturing (ook 2-3 ompoolbaar)
    Ik heb ook diversen dmx kabels en wissel-kabels (2-3 omgepoold)

GEZOCHT :
    een werkende situatie ...

(of adres waar ik desnoods rev 2.3 http://www.martin.dk/service/software/Eprom/2208_23.zip in een 27512 EPROM kan laten bakken... vroeger had elke hobbiest op de hoek een eprom-bakker)

• -Aart-
    • Jul 2001
    • 801

Eigenlijk wel vreemd, dat een nieuwe versie sommige producten niet meer ondersteund.

De Martin-Analoog converter verstaat geen DMX, helaas. Waarom wil je zo graag die oude 2308 gebruiken ? Als je ook beschikt over een gewone DMX sturing lijkt een DMX-analoog converter me de oplossing. OF wil je ook oude (alleen Martin) effecten aansturen ?

Het omdraaien van de fase heeft alleen zin bij sommige Martin effecten die zowel Martin RS485 als DMX begrijpen (zoals de 812, b.v.).

Comment

• Walter Jaegermann
      • Nov 2000
      • 46

Beste Sjaak,

Als ik mij niet vergis, kan de TD van J&H je helpen aan de andere eprom. Laat ze even bellen met Arno van Breda van de TD van Fairlight, volgens mij (ik weet het niet HEEL zeker) is het mogelijk deze te verwisselen.
      Succes ermee!

Walter Jaegermann
      Walter Jaegermann

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Of vraag naar Rene...:-)

Suc6 en groeten vanut His
        Olaf Duffhuës

Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Korrel
          • Feb 2003
          • 9

citaat:
          De Martin-Analoog converter verstaat geen DMX, helaas. Waarom wil je zo graag die oude 2308 gebruiken ? Als je ook beschikt over een gewone DMX sturing lijkt een DMX-analoog converter me de oplossing. OF wil je ook oude (alleen Martin) effecten aansturen ?
          Ik hoef ook niet perse de 2308 controller ...
          Ben hem eigenlijk liver kwijt dan rijk ....
          Ik d8 eigenlijk ook hetzelfde (een dmx demux), maar jah ik d8 ik geef die martin dimmer controller een kans ....

Het wordt nu gewoon deze :

Tenx!

Comment

Working...