Hallo iedereen.
Ik weet niet of ik in de juiste topic zit, hoop het wel...anders excuses.
Ik heb een vraag over Sunlite DMX 512 USB interface.
We hebben het ruim 2 jaar geleden gekocht, maar eigenlijk nog nooit gebruikt. Ik wil het nu gaan toepassen maar het is best wel ingewikkeld
Is er iemand die mij op weg kan helpen?
Ik heb het spul nu thuis liggen maar krijg het niet echt aan de gang.
Ik wil eerst wat experimenteren ermee om het vervolgens wanneer ik er enigszins mee kan werken het te gaan toepassen.
Ik heb voor het proberen 1 Martin 812 roboscan meegenomen en wil deze via sunlite gaan bedienen.
Alleen vind ik de manual die erbij zit niet echt duidelijk, evenals de manual van de scan.
Op welk adres (welke dipswitches omhoog/omlaag) moet ik de roboscan zetten? Het is er maar 1 , maar om ff uit te proberen.
En waar stel ik in sunlite in dat de scan ook gaat werken?
Ik neem aan dat de software hetzelfde adres moet hebben als de scan.
Is er iemand die mij hierover wat tips kan geven? Instellingen e.d.
Alvast bedankt.
groeten erwin
Ik weet niet of ik in de juiste topic zit, hoop het wel...anders excuses.
Ik heb een vraag over Sunlite DMX 512 USB interface.
We hebben het ruim 2 jaar geleden gekocht, maar eigenlijk nog nooit gebruikt. Ik wil het nu gaan toepassen maar het is best wel ingewikkeld

Is er iemand die mij op weg kan helpen?
Ik heb het spul nu thuis liggen maar krijg het niet echt aan de gang.
Ik wil eerst wat experimenteren ermee om het vervolgens wanneer ik er enigszins mee kan werken het te gaan toepassen.
Ik heb voor het proberen 1 Martin 812 roboscan meegenomen en wil deze via sunlite gaan bedienen.
Alleen vind ik de manual die erbij zit niet echt duidelijk, evenals de manual van de scan.
Op welk adres (welke dipswitches omhoog/omlaag) moet ik de roboscan zetten? Het is er maar 1 , maar om ff uit te proberen.
En waar stel ik in sunlite in dat de scan ook gaat werken?
Ik neem aan dat de software hetzelfde adres moet hebben als de scan.
Is er iemand die mij hierover wat tips kan geven? Instellingen e.d.
Alvast bedankt.
groeten erwin

Comment