Cyberlight litho

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

Cyberlight litho

Hoi,

op dit moment ben ik troubleshooter bij een grote musicalproductie, met o.a. cyberlights in de trekken, dagelijks problem onder andere is het feit dat de axiaalblowers boven het lamphuis continu uit de lagers lopen, met een hoorbaar lawaai tot gevolg, en ik ben het beu om al mijn spares op te offeren aan zoiets.

heeft iemand een simpele oplossing voorhanden?

Groeten,
    Ralph

• Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

Beste Ralph,

Allereerst ben je geen troubleshooter als je alleen maar spares kan inhangen/omhangen.
    (dit bedoel ik niet persoonlijk op jou!!!)

Maar als je nu eens de tijd neemt (kost niet veel tijd kan ik je zeggen) om die fans te laten komen en deze te vervangen (kosten eigenaar/toeleverancier)

Waarscheinlijk is dit een oude serie litho's is namelijk een bekend bij deze eerste serie's.

De Fans die door HES toegepast worden zijn normaliter door standaard in de reguliere handel te verkrijgen fans te vervangen.

SuCCeS.

PS> Welke productie sta je en wie is de leverancier van die Cybers?

Showtechniek

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

Heej, die cyberlights zijn idd van de eerste serie en komen van focus.

Hiermee is een omruilregeling van kracht, dus die problemen met die fans worden wel opgelost, ik baal er alleen nogal van dat ik tijdens een week stellen al 4 spares heb moeten aanspreken, het onderhoud waarbij het vervangen van substantiele onderdelen gebeurt bij Focus zelf, wij lossen alleen problemen aan spots op als we tijd hebben (en die hebben we niet).

En idd, de term troubleshooter bij deze productie geld voornamelijk voor het systeem, scrollers en dimmers, op zich al genoeg werk mee, zelfs de tafel hebben we al omgewisseld, hoewel we nochtans een virtuoso als backup hebben hebben we nu ook nog een techconsole.
      Het betreft de Drie Musketiers.

Groeten,
      Ralph

Comment

Working...