Antari F-550??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Antari F-550??

Hallo,
    Onze antari f80z is pas kapot gegaan. Wij zitten er nu over te denken om een nieuwe sterkere machine te kopen.

Ik ben op een site een antari f-550 tegen gekomen, maar er staat helemaal geen info bij. Op een andere site vond ik wel de benodigde info. www.konitech.nl

Nou is mijn vraag:

Is het verstandig om deze 2e hands voor 250euro te kopen, hij is verhuurd door een pro verhuurbedrijf en heeft altijd in fc gezeten.
    Of zou het beter zijn om een andere te kopen.

Misschien weten jullie een beter voor hetzelfde geld of net zoiets voor minder??

In de shop van J&H kwam ik deze nergens tegen, wordt hij eigenlijk nog wel gemaakt of is de z-serie de vervangende serie van de f-serie?

Alvast bedankt

DJ.T Was Here
    We're ready to party, are you?
  • Mark
    • Aug 2000
    • 432

Als je een f80 had, dan kun je voor die 250euro beter een nieuwe machine kopen die tussen de 80 en de 550 in ligt. Ik dnek dat als je redelijk teverden was met de 80 dat je niet meteen een 550 nodig hebt.

Mark
    Mark

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Daar gaat het juist om, ik was er wel tevreden over, maar naarmate onze feesten groter werden, werd de 80 steeds minder geschikt voor ons. Ik zoek er dus wel eentje met (ongeveer) de capaciteiten van de 550, of beter natuurlijk.

DJ.T Was Here

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

En mark,
        Waarom zou je trouwens een minder goeie, maar wel een nieuwe kopen als je een betere kan krijgen die altijd in fc heeft gezeten voor hetzelfde geld?

DJ.T Was Here

Comment

• Mark
          • Aug 2000
          • 432

Omdat ik liever nieuw koop. Dan weet ik wat voor vloeistof erin heeft gezeten, en dat ik er zelf altijd zuinig mee om ben gegaan. Ik heb geen idee wat de 550 nieuw kost, dat weegt natuurlijk ook mee.

Is gewoon meer gevoelskwesie, wil natuurlijk niet zeggen dat ik nooit iets 2ehands heb gekocht...

Mark
          Mark

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Volgens die site kost de 550 nieuw bijna 620euro, ik weet niet of dat ex of incl. de BTW is, maar ik ga er vanuit dat dat incl. is. Dan scheelt het je toch weer bijna 400euro voor iets wat niet eens zo oud is en (zeer waarschijnlijk) altijd goed gebruikt.
            Maar zijn er hier nou nog mensen die antwoord hebben op mijn vragen?

DJ.T Was Here

Comment

• Rob
              • Dec 2000
              • 470

ga dan voor de z-1500 van antari die is goedkoper en ook veel beter. maakt ook gebruik van unicoretechnology en ziet er ook veel gelikter uit.

Rob v.d. Molen
              N.R.G Dj-Team
              " Heb je een job....huur dan Rob de lichtbob "
              Rob v.d. Molen

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

De Z-1500 is qua nieuwprijs wel goedkoper, maar heb ze nog niet veel 2e hands gezien, en als je ze dan eens ziet zijn ze 400euro. Dat is bijna 2x zo veel als dat ik eigenlijk wil besteden.

DJ.T Was Here

Comment

• DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

Weet iemand nog een ander alternatief?
                  Als hij op de nieuwprijs goedkoper is dan moet hij haast wel op de 2e hands prijs ook goedkoper zijn. Maar tot nu toe nog weinig reacties, echt niemand nog een idee?

DJ.T Was Here

Comment

Working...