Hulp bij MX-1 (2x) en 2518 DMX controller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dvdiepen
    • Jan 2003
    • 1

Hulp bij MX-1 (2x) en 2518 DMX controller

Onze jongerenvereniging heeft een half jaar terug een aantal lichteffecten overgenomen van iemand nml. 2 x MX-1 (lichteffect) + een 2518 DMX controller. Ik heb van internet een paar handleidingen gehaald en ben wat aan het stoeien geweest. Het lukt me toch niet helemaal om door middel van de controller de licht te laten doen wat ik wil. Wie kan mij stap voor stap helpen, zodat ik er toch uiteindelijk achter kan komen hoe het werkt?

Volgens mij kun je heel veel met deze lichteffecten, maar als je niet weet hoe het werkt, dan is het heel jammer. Je zou mij en de vereniging heel erg blij kunnen maken als je ons wilt helpen

Bezoek ons op www.debayes.nl om te zien hoe wij bezig zijn.

Alvast hartelijk dank,

DAVE

• dj_lucv
    • Aug 2001
    • 616

Je bedoelt toch niet de mx1 van martin, dat is een scan. Waar op je website staat een foto van je spullen?

Comment

• DJ_Robin
      • Jul 2001
      • 610

Hoe heb je je DMX ingesteld ? (wel kanaal zijn je scans)
      welke dipswitchen staan op "on" en welke op "off" ?
      Gebruik je nog meer apparaten op deze dmx lijn of alleen deze 2 scans ?

en , wat werkt er nu wel en wat niet ?

M.V.G

Pacific Rentals
      -sound & light-
      EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Hallo van diepen (dancedepartment?) wanneer je de manual van de 2518 en van de MX1 hebt opgehaald van de www.martin.dk site dan weet je direct wat de mogelijkheden van jouw MX1's zijn.

De controller die je erbij gebruikt heeft de mogelijkheid voor het ingeven van een heleboel scenes (plaatjes) die je opslaat in een "bank".

Je kunt op de 2518 de verschillende scenes achtermekaar repeteren, zo krijg je een aardige show.
        wat je dus moet doen:
        1. scenes aanmaken
        2. evene in de manual kijken hoe je met de "auto" knop op de 2518 een chase kunt laten lopen over je inmiddels geprogde chases.

Kwestie van gewoon proberen, je kunt later altijd nog scenes deleten of editen....

Moderator J&H Licht en Geluid Forums
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...