tl bescherming op het podium

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Justin
    • Aug 2000
    • 92

Er zijn wel behoorlijke afdwalingen van het onderwerp hiero, hoor...

Ik heb voor mijn blacklights gewoon waterafstotende armaturen gekocht bij de elektroboer, en met een spuitbusje decorlak zwart gespoten. 2 G-haken eraan, safety erom en klaar is Justin.Aan de ene kant een shuko mannetje met 1,5 meter kabel en aan de andere kant een shuko vrouwtje met 30cm kabel, dus alle armaturen doorkoppelbaar. Daarbij snelstarters ingebouwd en hoppa, met 1 druk op de schakelaar direct blacklight.
    Haken draaien en 2 korte stukjes steigerpijp en je hebt ze als vloerstatief.

Hopelijk is dit een oplossing, ipv dat je weer wordt opgehitst om blacklightkanonnen te gaan kopen, dat was namelijk helemaal niet de vraagstelling.

Justin Belichting & Technische Realisatie.
    *** Bezoek de WebSite ***
    Justin Belichting & Technische Realisatie.

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5429

citaat: 2 G-haken eraan, safety erom en klaar is Justin.
      Konishoa Justin,
      ...en je geeft wel ongeveer hetzelfde antwoord...
      Hoe zit het bij jou met de bescherming van de buizen zelf tegen het onverhoops aanstoten of het - oeps - uit de fittingen vallen?

Greetschenszzzz
      Rinus
      ^^Volare Necesse Est!^^
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• impactdj
        • Aug 2002
        • 101

Je hebt wel redelijke middelen om je buis te beschermen. Dit is een soort kunstof hoes die je om je buis schuift en de beschermt bij stoten tegen buizen. Je kunt deze zelfs met smeltlijm aan de uituinden van je buis verlijmen, zodat bij breuk al het glas in de plastic buis blijft!

Comment

• Pulse
          • Oct 2001
          • 666

Ik steek mijn 120cm TL-blacklights in het midden van triangle decotruss. Helpt ook hard voor bescherming.
          Maar kan wel begrijpen dat het beetje kostelijk is als je speciaal 2m truss moet kopen voor een blacklight.

Maar in een gewone waterdichte TLbehuizing voor buitenshuis een blacklight steken is toch ook al een hele bescherming. En zo een bezuizing kost maar een eurotje of 25.
          Er zijn ook speciale blacklight behuizing op de markt, met rooster en zwartgespoten, en een monteerbeugel, kost wel ongev 125eur/stuk

Groeten,
          Dieter, D.D.A. Sound & Light
          MVG,
          Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

Working...