aanschaf scans

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

Yups,
    Importeur in Nederland van Robe is WYTEC.

Wij werken nu al en tijdje met DJ scan's 250 Xt's , en Wash 250Xt.
    Binnenkort ook Zoom 250 xt.

zijn er heel tevreden over.

Site versie 7.3 ! Mijne Nexo kan ni in den auto... (zeker niet met die subs... )
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• baccara
      • Nov 2002
      • 17

beste johan l ik bijk op deze site in de webshop en zie dan de
      " ROBE SCAN 250 XT SPOT MSD 250 " 1338 euro incl btw kost dit is een andere prijs dan 1400 euro voor 2. of zie ik iets verkeerd.

groet marco

Comment

• johan L.
        • May 2001
        • 384

dat is de gewone versie ze hebben ook een DJ uitvoering die is wat eenvoudiger en goedkoper daar staat ook DJ in t naam.

en wat ik vertelde over die marin freekie ik hoorde net dat de patch om fatsoenlijk conventioneel te bedienen nog niet uit is. het kan er wel mee maar is lastiger om te programeren dan.

Net deed ie het nog.
        Net deed ie het nog.

Comment

• Niek...
          • Nov 2001
          • 1094

citaat:zijn jullie het daar mee eens of niet??
          Jawel, goede keuze. Op deze manier kun je met dezelfde scans feesten voor 50 en 500 man aan.

citaat:is het progammeren makkelijk?? kan je b.v een progamma laten lopen en dan overrulen met strobo effect??
          Programmeren gaat redelijk eenvoudig. Ik raad je aan het geheel eerst eens thuis, of in een proefopstelling, te proberen. Zet er een paar vaste progjes in, en de basis is klaar. Op locatie kun je misschien nog wat extra progjes maken. Daarna is het een kwestie van het programmaatje laten lopen, en deze misschien 'overrulen' voor een ander kleurtje of een strobe.

Over de prijzen van Robe, Contest, Futurelight, GLP, etc. Het zijn (bijna) allemaal dezelfde scans, en technisch dus van dezelfde kwaliteit. Ook v.w.b. prijzen doen ze elkaar niet veel. Momenteel kun je bijv. al een Futurelight scan krijgen met rotogobo en MSD 250/2 lamp voor € 745,-. Ik verwacht dus dat de andere merken ook in deze richting zitten.

Greetz Niek
          <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• baccara
            • Nov 2002
            • 17

beste niek jij heb adressen voor levering van futurelight scans?

marco

Comment

• martje
              • Nov 2000
              • 252

Baccara ik denk dat er op de site van futurelight best wel ergens dealer adressen te vinden zijn.

maar wij hebben MARTIN mzzl Martje L.J. on the road
              Groetjes,

Mark Vermeulen

Blussen noemen ze ook gecontroleerd uitlaten branden.......

Comment

• baccara
                • Nov 2002
                • 17

beste niek is die prijs incl btw of ex en zou je de adressen nog effe willen mailen. alvast bedankt

marco

Comment

• baccara
                  • Nov 2002
                  • 17

martje welke scans gebruik je dan

marco

Comment

• PowerSound
                    • Nov 2001
                    • 1892

Davy, die PSP ofzo spots van fututelight zijn idem aan de YPOCs van GLP.

Site versie 7.3 ! Mijne Nexo kan ni in den auto... (zeker niet met die subs... )
                    PSL Bvba powered by
                    Yahama LS9-32 / MC7L-48

Comment

• PowerSound
                      • Nov 2001
                      • 1892

Ik ken die aanbieding prijs niet Davy.

PSL Bvba powered by
                      Yahama LS9-32 / MC7L-48

Comment

• baccara
                        • Nov 2002
                        • 17

okee ik ben er uit over de scans, het worden de sc 380 van futurelight. maar over de sturing ben ik er nog niet uit. wil graag parren 2 x scan martin pro 2000 aansturen, maar wil makkelijk kunnen progammeren. en ook weer makkelijk de parren kunnen overrulen met b.v full on ( alle parren vol aan ). en dan weer terug op het progamma. en weer b.v effe de parren uit en weer 10 sex strobo effect met de scans en dan weer terug naar progamma. is dit mogelijk met de scanmaster van showtech of moet ik een iets uitgebreider model nemen. maar een ding het moet makkelijk werken. graag tips over de bijpassende sturing.
                        alvast bedankt en zo kom ik toch misschien tot een goede keuze dankzij jullie ervaring..

marco

Comment

• tycho
                          • Dec 2004
                          • 4

citaat:Geplaatst door baccara

beste forumlezers,
                          wij willen scans aanschaffen om onze lichtinstallatie uit te breiden.
                          we hebben nu 2 botex dmx balken een martin lynx strobo en pro 200 rookmachine. ik denk aan 2 scans. maar ik wil een sturing aanschaffen die meteen ook onze botex balken kan aansturen en zo iets leuks kan gaan maken. ik denk aan scans van martin of futurelight. (evt 2e hands ). het geheel moet wel makkelijk werken dus geen aparte lightjockey, maar wel af en toe spelen met het licht.
                          wat voor tips hebben julie omtrend sturing en scans. butget is ongeveer 2500 euro

marco

Comment

• tycho
                            • Dec 2004
                            • 4

sorry, verkeerde bericht daarnet,
                            maar wat ik wil zeggen is: voor een budget van 2500 euro kan je heel wat leuks doen, zeker op de 2e hands markt! En mag ik je adviseren wellicht 4 scans aan te schaffen, want met 2 scans kom je niet echt ver. Vraag jezelf af welke functies je zou willen op je scans. Bovendien: Voor 2500 euro heb je al 2 heel aardige movingheads met besturing, is dat niet veel gaver? Ikzelf heb aztek scans (replica van de mx-4 van martin) en deze werken als een trein, voor dat geld kan je er 12 kopen, inclusief besturing. Ik vind ze gelijk aan de martins, bovendien heb je nog een extra kleurenwiel, wat de martins niet hebben. Maar kijk goed om je heen, en kijk wat je wilt van deze apparaten, want je hebt ze in prijsklasses tot boven de 20 ruggen per stuk! Succes!

Comment

• pilot
                              • Nov 2003
                              • 267

Movingheads zijn zeker leuk maar als drive in belicht je vaak vanaf 1 kant het bereik van de scans is over het algemeen groot genoeg om de hele zaal te belichten waarom dan toch ook naar achteren willen belichten met een head.Ik geef toe het is altijd leuk om een head te zien ronddraaien maar voor de snelheid zou ik zeker voor een scan gaan.(1 head staat gelijk aan 2 tot 4 scans prijstechnisch gezien)
                              master-qsc en de rest

Comment

• SpaceyDeeJ
                                • Sep 2001
                                • 876

Heren,

niet zonder dollen, maar kijk eens goed naar de datum van de originele posting.... meer dan 2 jaar na de originele posting...

Ik denk dat ze dat budget inmiddels hebben uitgegeven hoor....
                                cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

Working...