Compulite

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • owen
    • Dec 2004
    • 4

THX prodeolux...

een heel verhaal en niet eenvoudig dus. dat MLA<--> Mini verhaal ken ik en dan weer in DOS klooien tja...
    ik dank je voor je uitgebreide reactie!! wellicht dat een ander er z'n voordeel mee kan doen.
    ik ben er nog niet helemaal happy mee en vind dat er op dit gebied nogwel wat te ontwikkelen valt.
    mischien acht men het niet nodig ofzo of zijn de ontwikkelingen te duur??

Ik ben persoonlijk wel gebaat bij uitwerken en archiveren van lichtstanden liefst op data natuurlijk.

owen.

Comment

• wimbru
      • Sep 2003
      • 148

En dan is er dat verhaal dat Compulite in een wapenfabriek gemaakt wordt. Waar dus elektronica ontwikkeld en gemaakt wordt om op die sukkelaars te mikken.

Comment

• LuxProDeo
        • Feb 2003
        • 245

citaat:Geplaatst door owen
        ik ben er nog niet helemaal happy mee en vind dat er op dit gebied nogwel wat te ontwikkelen valt.
        mischien acht men het niet nodig ofzo of zijn de ontwikkelingen te duur??
        Laatste standpunt wat ik hierover van Compulite gelezen heb is dat ze niet meer van plan zijn om nog een off-line faciliteit voor de 4D consoles te ontwikkelen, behalve dan die extensie voor CompuCAD.

De Rave en de Vector en ongetwijfeld nu of straks ook de D-Lite hebben up to date offline editors.

De focus van Compulite zal ook wel bij deze laatstgenoemde systemen liggen, omdat de 4D reeks natuurlijk al een stuk ouder is.

Maar iemand al geprobeerd hoe goed of kwaad de Vector offline een 4D show importeert? Die Vector offline werkt gewoon onder WinXP.

LuxProDeo

Comment

• owen
          • Dec 2004
          • 4

kijk dat schiet al een beetje op met die vector zo... ik ben benieuwd.

ik ben helaas zelf wel eens met een sparktop bezig en zie mij geen andere manier mijn admistratie te onderhouden dan standjes overschrijven. of de beschreven ingewikkelde tijdrovende beschrijvingen gaan uitproberen met drivers klooien ect. of toch alsnog een matrixprinter aansluiten WHHAHWHAAAAHHAA.

volgende productie toch gewoon weer een express (ion)

wat er ook wel gedaan word is standen in expression dumpen. tijden overtikken en tralalala, data!!!
          tochwel handig als je wat hebt als je overseas gaat met je productie.

greedtzz owen.

Comment

• Snarf
            • Dec 2010
            • 1

Originally posted by LuxProDeo
            Laatste standpunt wat ik hierover van Compulite gelezen heb is dat ze niet meer van plan zijn om nog een off-line faciliteit voor de 4D consoles te ontwikkelen, behalve dan die extensie voor CompuCAD.

De Rave en de Vector en ongetwijfeld nu of straks ook de D-Lite hebben up to date offline editors.

De focus van Compulite zal ook wel bij deze laatstgenoemde systemen liggen, omdat de 4D reeks natuurlijk al een stuk ouder is.

Maar iemand al geprobeerd hoe goed of kwaad de Vector offline een 4D show importeert? Die Vector offline werkt gewoon onder WinXP.

LuxProDeo
            Ja, File moet compressed opgeslagen zijn en er moet een (willekeurige) spot zijn geladen. Ik weet niet of ze deze bug al gefixed hebben.
            Dan doet ie nog iets raars met de cue nummers. 't is voor mij al weer een tijdje geleden dus ik weet niet meer of ik er echt blij van werd.

Comment

• mvdwerff
              • Sep 2010
              • 144

En voor de rest die in dit topic gepost hebben is het ook al een tijdje geleden...
              Mark van der Werff
              Eventpower mobiele stroomvoorziening

Comment

• Lee
                • Mar 2011
                • 13

Inmiddels al weer een tijdje geleden dat er in dit topic is gereageerd maargoed,

Tijdens een zoektocht naar een flexibele lichttafel voor live gebruik is mijn neus de vector serie niet zomaar voorbij gegaan (met name de vector green)
                Zijn er inmiddels mensen die met deze tafels ervaring hebben in het Live circuit? metname op het cover/festival circuit gemikt. het gaat mij vooral om snel te kunnen programmeren/ live aanpassingen ed.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Leroy

Comment

• mvdwerff
                  • Sep 2010
                  • 144

Jazeker, zelf een Vector Blue met wing in gebruik.
                  De Vectorserie heeft in feite weinig 'play' mogelijkheden. met 10 faders en 10 playbackbuttons is het gedaan. Echter de Snaps bieden je zoveel mogelijkheden.
                  Met Snaps kun je de gehele faderbank in 1 klik instellen zoals jij dat wilt, deze runnen, deze rate, deze cuelists onder die fader. Zeer handig voor livegebruik.

qua live aanpassingen kan ik makkelijk zijn. het is wat moeilijk als bijvoorbeeld de MA. De Editor is ook echt de 'master', geen playback komt er meer overheen.
                  Mocht je meer info willen....
                  Last edited by moderator; 06-04-12, 06:16. Reason: doel van een forum?!
                  Mark van der Werff
                  Eventpower mobiele stroomvoorziening

Comment

Working...