meer tafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boes123
    • Aug 2001
    • 49

meer tafels

ik wil op meerde plaatsen meerde tafels kunnen gebruiken
    zonder dat ik ze wil verplaatsen
    oftewel een 8 kanaals ding aan de muur voor zaal verlichting
    een dj tafeltje voor dj werk maar moet ook de zaal verlichting mee kunnen lopen
    en een tafel in het regie hok waar ik alles mee kan regel
    hoe kan ik zonder alteveel toeters en bellen maken???????
    er komen 7 (4 kanaals) dimmers in
    5 (4 kanaals) switch packs
    4 (6 kanaals) scans
    2 (19 kanaals) moving heads in

graag een oplossing voor welke tafels en hoe te patchen

groetjes light boes

• CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Beste kan je gewoon de signalen van de 3 tafels laten samenkomen in een merger, en van daaruit vertrekken naar de apparaten etc, dan kan je alles met iedere tafel sturen, naargelang de adressen. Tafels met softpatch zijn in dat geval dus wel handig, weet niet in hoeverre dat te regelen is met een dmx merger. Paneeltje aan de muur kan een Liteputer dingetje genoeg voor zijn, als het alleen voro zaallicht is, dj booth en regie zal je voor de uitgebreide tafels moeten gaan, beetje afhankelijk van budget. SGM Studio Scan control, MA light/scancommander, pearl,....

Maar ik heb ...kijk maar op m'n site...
    Greetzzz,
    Tom
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• lucken
      • Sep 2002
      • 342

Een goed eoplossing is de ELC AC612, een kleine DMX controller met een DMX ingang en uitgang. Kan 12 kanalen aansturen, maar u kan er verschillende na elkaar hangen indien nodig.

U kan de prioriteit instellen:
      - LTP mode: laatste die het kanaal wijzigt krijgt voorrang
      - HTP mode: hoogste waarde krijgt voorrang
      - Bij een DMX signaal aan de ingang, krijgt de aangesloten tafel voorrang
      - of de AC612 krijgt altijd voorrang

Bovendien heeft deze kleine controller ook nog 12 geheugens. !
      Zeer handig en compact dingetje !

Meer info: http://www.avl.be/dutch/elc.htm#ac612

Comment

• Tiemen
        • Dec 2001
        • 944

citaat:
        Een goed eoplossing is de ELC AC612, een kleine DMX controller met een DMX ingang en uitgang. Kan 12 kanalen aansturen, maar u kan er verschillende na elkaar hangen indien nodig.

U kan de prioriteit instellen:
        - LTP mode: laatste die het kanaal wijzigt krijgt voorrang
        - HTP mode: hoogste waarde krijgt voorrang
        - Bij een DMX signaal aan de ingang, krijgt de aangesloten tafel voorrang
        - of de AC612 krijgt altijd voorrang

Bovendien heeft deze kleine controller ook nog 12 geheugens. !
        Zeer handig en compact dingetje !

Meer info: http://www.avl.be/dutch/elc.htm#ac612
        Voor wat is dat precies de oplossing? Ik ben effe niet mee...Cyber doet een interessante opmerking om gewoon een bvb. 4-in merger te gebruiken, alles op LTP, dan gewoon 3 tafels (de keuze van die drie hangt vooral af van het budget denk ik).

En dan komt iets van AVL toevallig bovendrijven...Ik moet zeggen, ik zie nogaltijd de link niet met het topic...Maar zal wel aan mij liggen zeker?

Tiemen

Comment

• lucken
          • Sep 2002
          • 342

De ELC AC612 kan als regelaar gebruikt worden voor de zaalverlichting. Voor de rest kan u meerdere tafels koppelen via een merger of via de Node4 van ELC.

Dit is een toestel met 4 dmx ingangen, 4 uitgangen en een ethernet aansluiting. u kan dmx universes schakelen en mixen zoals u zelf wenst.

Comment

Working...