en bij licht..hoe zit het daar met vermogen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • raijin
    • Oct 2002
    • 51

Oeps sorry voor twee keer. Ik kan met een HogII werken maar met computers wil ik nog wel eens de mist in gaan...

Je kunt ook gewoon twee fourbarren gebruiken maar wel zorgen dat je er op zijn minst narrow lampen in doet zodat je strakke bundels krijgt.

Mag het licht uit
    ....aan...uit...aan...uit...aan
    WARNING this lampie can (and will) cause severe eye problems if provoked

Comment

• PowerSound
      • Nov 2001
      • 1892

Ok bedankt, dacht wel dat het zoiets was, wou gewoon mijn idee bevestigen.

Voor Harry :
      Inderdaad, als je zelf iets organiseert pak je het maximum mee aan licht en geluid, om er zo indrukwekkendst uit te zien !

Site nog eens geupdate (V5.02) ! Mijne Nexo kan ni in den auto...
      PSL Bvba powered by
      L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
      Yahama LS9-32 / MC7L-48
      Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
      Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

voordeel van "gewone" narrowspots t.o.v. ACL vind ik dat je simpelweg nog chases kunt maken op die spots.

in een opbouw in een nummer kun je dan bijv. op half vermogen je chase steeds versnellen en dan in de break eindigen met een full-on.

verder is m.i. voor zo'n 300 man (waar het wel op uit zal komen) 4 200W msd scans genoeg, als je maar flink wat parren inlaadt.

Ralph

Comment

• raijin
          • Oct 2002
          • 51

citaat:voordeel van "gewone" narrowspots t.o.v. ACL vind ik dat je simpelweg nog chases kunt maken op die spots.
          Daar heb je ook gelijk in, kun je er nog net iets meer mee. Mocht je de mogelijkheid hebben om alles los te patchen, dan kun je er ook nog een interessante (maar wel chaotische) random chase van maken.

Jolijn
          WARNING this lampie can (and will) cause severe eye problems if provoked

Comment

Working...