Goeie betaalbare lichtkrant

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yoghurt
    • Jun 2002
    • 195

Goeie betaalbare lichtkrant

Ik ben op zoek naar een niet al te dure lichtkrant, ik zou graag een paar suggesties krijgen, van merk, prijzen en vooral waar ze te koop zijn, wat zijn de betere merken etc. Moet geen lichtkrant zijn waar de besturing aanvast geplakt zit, van afstand bestuurbaar dus ev. met pc geen bezwaar.

Greetz Yo

---Nu alleen de ASTON nog de MARTIN heb ik al---

• fredje
    • Jul 2002
    • 30

Kijk eens bij Koos Knip Lichtkrantverhuur.
    015-2124106
    Succes,
    Fred Bourgonje

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

J&H verhuurt ook lichtkrantje, 4 kleuren, met AB en violgens mij ook aan de pc te hangen.
      Is van Alenco, voorheen stond er wat info op de site, maar dat kan ik ff niet meer vinden...

>>>>Ik heb een toeter op mn waterscooter!<<<<

Comment

• admin
        Administrator
        • Aug 2000
        • 1009

http://www.licht-geluid.nl/diversen/...chtkranten.asp
        Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• SWDJ
          • Aug 2002
          • 275

Je hebt verschillende soorten. De ene heeft 10 kleuren de andere 4 en maten he. Ik zag laatst in een zwembad een lichtkrant die zo groot was als tafelblad

MVG, SWDJ.

Comment

• LJ Max
            • Jul 2002
            • 549

Joost zei:

citaat:Ik ben op zoek naar een niet al te dure lichtkrant
            En dan komen jullie met lichtkranten van 400/500€ aan ....

Ik denk dat Joost lichtkranten van ongeveer 200€ bedoeld ....

SJAAK TREKHAAK !

Comment

• _Jasper
              • Jan 2001
              • 330

Even een kijk in de nieuwe Conrad catalogus 2003: een rode led-display. Prijs ongeveer € 100,-
              Of deze ook op de site van Conrad staat weet ik niet, wil je meer info, dan moet je mij maar ff mailen.

Seeeeeeee ya
              Jasper
              Drive-in Show The Dream Team
              Seeeeeeee ya
              Jasper

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

bij de macro, uit voorraad leverbaar..........

oh lord won't you buy me another mercedes-benz...

Comment

• LJ Max
                  • Jul 2002
                  • 549

100€ maar .....

heb je er een foto van ???

[ lightshock drive-in show ]

Comment

• timescape
                    • Oct 2002
                    • 328

Oud topicje, nieuw leven...

Zojuist een lichtkrant gekocht, en wel de : Sigma ASC 333
                    Leuk apparaatje, 3 kleuren, veel effecten en figuren en een goed geheugen en timer-functies.
                    Programmeren gaat met behulp van een iR afstandsbediening, maar er zit ook nog een of andere PC-aansluiting op(connector). Voor iedereen die "RTFM" in wilde gaan typen; de gebruiksaanwijzing vertelt er niet meer over als "aansluiting zonder functie". Ook op internet is volgens mij niks bruikbaars te vinden...
                    Voor de mensen die dit apparaat kennen (of een vergelijkbaar type); waar dient deze connector voor, of is deze echt nergens voor te gebruiken ? Ik hoop eigelijk stiekem op een geinig PC-programmaatje, waarmee "live" tekst ingevoerd kan worden of iets dergelijks...
                    Wie weet meer ?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
                    Jeroen

Comment

• - -Niels- -
                      • Aug 2003
                      • 253

citaat:Even een kijk in de nieuwe Conrad catalogus 2003: een rode led-display. Prijs ongeveer € 100,-
                      Of deze ook op de site van Conrad staat weet ik niet, wil je meer info, dan moet je mij maar ff mailen.

Seeeeeeee ya
                      Jasper
                      Drive-in Show The Dream Team
                      KOOP DEZE VOORAL NIET!!! 'k Heb hem bij de Kijkshop zien staan (misschien staat ie ook daar wel op internet www.kijkshop.nl); het is echt niet om aan te zien, de letters verschuiven heel lelijk, 't is net een stroboscoop! Serieus; deze niet echt aan te raden...

Comment

• timescape
                        • Oct 2002
                        • 328

Ehh...jongens,
                        misschien handig om even naar de datums van de posts te kijken ? Het gaat hier allang niet meer om de aanschaf van een lichtkrant, daar is immers al meer dan een jaar niet meer naar gevraagd. Ik heb een vraag gesteld in dit topic, omdat dit nou eenmaal een topic is over lichtkranten...
                        Misschien toch maar eens een nieuwe openen dan ? Of kan de naam van dit topic verandert worden ?
                        Ik wacht maar gewoon even af...

Groeten Jeroen

Comment

• DJ-Ridoo
                          • Jun 2004
                          • 48

Wij hebben voor onze drive-in een Cresta lichtkrant (rood).
                          Dit is zijn zeer goede lichtkranten. Veel effecten, snelheden, lettertypes,...
                          We hebben ze laten inbouwen in flightcase.
                          Grtz

X-Plosion Events
                          DJ's - Parties - Karaoké

Comment

• partysale
                            • Aug 2004
                            • 1

citaat:Geplaatst door timescape

Oud topicje, nieuw leven...

Zojuist een lichtkrant gekocht, en wel de : Sigma ASC 333
                            Leuk apparaatje, 3 kleuren, veel effecten en figuren en een goed geheugen en timer-functies.
                            Programmeren gaat met behulp van een iR afstandsbediening, maar er zit ook nog een of andere PC-aansluiting op(connector). Voor iedereen die "RTFM" in wilde gaan typen; de gebruiksaanwijzing vertelt er niet meer over als "aansluiting zonder functie". Ook op internet is volgens mij niks bruikbaars te vinden...
                            Voor de mensen die dit apparaat kennen (of een vergelijkbaar type); waar dient deze connector voor, of is deze echt nergens voor te gebruiken ? Ik hoop eigelijk stiekem op een geinig PC-programmaatje, waarmee "live" tekst ingevoerd kan worden of iets dergelijks...
                            Wie weet meer ?
                            Geen idee of je nog info zoekt, maar het 'poortje zonder functie' volgens de handleiding is een seriele interface ( even open geschroefd, gekeken welke ic's er achter zaten ). Je kunt met behulp van je pc de teksten editten ( program-a tot program-z ) Ik heb hiervoor een programmatje geschreven in VB. Mocht je daar nog interesse in hebben, dan hoor ik het wel (info@partysale.nl)

Comment

• @lex
                              • Jul 2006
                              • 1086

Graag blaas ik dit topic weer leven in. We zijn nu een paar jaar verder (dan topic-start dus) en er is ongetwijfeld een hoop geinnoveerd.

Ik zoek:

Basic lichtkrant (een kleur, geen toeters en bellen)
                              Afmeting display ong 8*60cm
                              Waterbestendig
                              Op 12 en 230V
                              Met afstandsbediening te programmeren

Hoop dat er mensen ervaring mee hebben!

Groeten, Alex
                              Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...