Laser animaties (huren)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

Laser animaties (huren)

hoi,
    Mijn broer zit hier in het dorp bij de drumfanfare die binnenkort 50 jaar bestaat. nou hadden ze eerst het idee om op de achtergrond iets met beamers te doen (tijdens optreden/concert) maar nu kwamen ze met het idee om lazer animaties te gebruiken, ik heb het wel eens gezien maar wel in een vaste installatie, maar is dit ook te huur, zo ja, waar en welke prijsklasse

Maar ik heb Denon (en hoe)
  • Ward
    • Aug 2000
    • 352

gemiddelt gezien is er geen budget voor laser bij dit soort stichting achtige clubjes.

Juist animatie is duurder dan stralen show vanwege het feit dat er meestal animaties gemaakt moeten worden om aan te sluiten bij de drumfanfare. Een stralen show kan een standaard showtje genomen worden waar dus geen extra programmeer uren in gaan zitten.

Ik heb vrij weinig met onze prijzen te maken maar ik geloof dat shows beginnen bij 1500 euro. Zonder veel poespas. Wel moet er dan een goede water(brandslang) en stroomvoorziening(3xL+N+E 63Amp rode stekker) aanwezig zijn. Zonder die voorzieningen gaat de prijs al weer omhoog.

Prik mij niet vast op de prijzen...

Groet,
    Ward

Intervisual Laser Productions

-=(no link? see profile)=-
    Groet,
    Ward

Comment

Working...