Martin freekie DMX controller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Bart-
    • May 2001
    • 827

Martin freekie DMX controller

Whats in a name...

Martin heeft een nieuw grappig controllertje. Best wel afwijkend van de 25xx 20xx lijn. Niet alleen puur toegespitst op martin producten. Wat opzich al interessant is. Iets zegt me sowieso al dat martin een nieuwe weg is ingeslagen met hun mac 2000(W) en ego lijn. Moet iets meer dan 500 Euro gaan kosten.

Eigenlijk een soort botex operator alleen wat luxer. Maar 12 kanalen per fixture.(Mensen die 12+ ch. fixtures hebben, hebben ook wel geld voor een serieuze tafel). Plus strobe en smoke opties. Plus volgspot mogelijkheden. En een pret-stokje natuurlijk.

Niet dat ik zelf overweeg deze controller aan te schaffen. (Ik ben namelijk zeer tevreden over onze recent (tweedehands) aangeschafte amdj showdesigner).

Quad Erat Demonstrandum.
    <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Leuk dinkie idd, maar heeft naar mijn zin erg veel weg van de LitePuter CX5? Scancontroller.

Maar ik heb ...kijk maar op m'n site...
    Greetzzz,
    Tom
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• -Bart-
      • May 2001
      • 827

Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar verdacht vond ik het wel. Een hardwareconcept van liteputer met software van martin? Het wordt steeds vreemder.

Quad Erat Demonstrandum.
      <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• CyberNBD
        • Aug 2000
        • 1318

Komt er nog bij dat dat freekie ding een heel stuk goeikoper is als die liteputer, erg vreemd allemaal idd.

Maar ik heb ...kijk maar op m'n site...
        Greetzzz,
        Tom
        CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Maarten Heukels
          • Aug 2002
          • 3

Wij krijgen binnenkort een Freekie binnen, ze hebben ons verteld dat hij nu nog niet in nl verkrijgbaar is. zodra hij uitgeleverd wordt zal ik even laten weten wat onze bevindingen zijn.

(we gaan hem gebruiken hem voor het aansturen van 2 tot 6 mac250, 2 Destroyer's, 1x Acrobat en een Atomic strobe)

groeten maarten
          SonicSound drivein
          sonicsound

Comment

• impactdj
            • Aug 2002
            • 101

Hello allemaal!

Heb er al een besteld, gelijk effe een dmx interface voor m'n pro2000 erbij. Ben erg benieuwd, mooi is dat er macro's inzitten voor cirkel bewegingen en dat je een master speed control hebt, om in 1 keer je hele show qua tempo aan te passen. laat jullie weten hoe ie bevalt, krijg 'm volgende week....hoop ik.

Greetz, Remon

Comment

Working...