Suggestie lichtshows in tent

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5429

citaat:
    zijn dus spantenten, die takels kan je dus al thuislaten.
    Leg uit!? Ik heb heel wat klussen gedaan in de tenten met aluminium spantprofielen, en altijd met takels - hand en electro - want dat is mijn vak: rigging!
    Ik heb destijds allerlei speciale pennen, beugels en klemmen ontwikkeld en of nagerekend die passen op die alu-profielen. Je moet alleen geen truss willen hangen langs de ca. 3m hoge wanden, want dan stoot je je kop zeker aan de spots! Maar met nokhoogtes van 8 a 10m hoog zijn er zeker trussen te hangen op hoogtes tussen de 5 en 8 m hoogte.

greetz
    rinus bakker

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• cornedure
      • Jul 2002
      • 230

citaat: We hadden dus eerst een kwart boog omhoog, dan 4m horizontaal en dan een kwart boog omlaag. Onder die bogen kwam dan gewoon trussstukken zodat ze op de grond steunden.
      We hadden om de 5m zo'n boog, waar dat dus vanboven aan de boog de truss vasthing die verder in de lengte ging.
      We hebben net hetzelfde gedaan anderhalf jaar geleden. Night Of Pleasure, zegt je dat iets? Hetzelfde boogwerk, maar met doeken afgewerkt zodat we in de tunnel konden projecteren. Geeft een lounge-achtig gevoel.

Comment

Working...