Ik zat laatst even te brainstormen en toen kwam ik op het volgende
misschien een topic voor stijntje.. ligt binnen je vakgebied)
Is het mogelijk om een TFT-monitor te gebruiken om bijvoorbeeld in je truss te hangen (zoals die barco-monitors laatst in het foto-forum). Deze natuurlijk wel goed bewerkt en gezekerd. Het is licht en compact. Het is donker genoeg tijdens discootjes om goed zichtbaar te zijn, en met de zichthoek zit het ook wel goed.
Maar kan je deze eenvoudiger aansluiten dan hele lange monitorkabels. En lange monitorkabels, werkt dat nog wel.
Wie denkt er even met me mee of dit een reeel plan kan zijn. En dan heb ik het nu speciaal voor discogebruik. Lekker licht en compact. Relatief goedkoop.
misschien een topic voor stijntje.. ligt binnen je vakgebied)Is het mogelijk om een TFT-monitor te gebruiken om bijvoorbeeld in je truss te hangen (zoals die barco-monitors laatst in het foto-forum). Deze natuurlijk wel goed bewerkt en gezekerd. Het is licht en compact. Het is donker genoeg tijdens discootjes om goed zichtbaar te zijn, en met de zichthoek zit het ook wel goed.
Maar kan je deze eenvoudiger aansluiten dan hele lange monitorkabels. En lange monitorkabels, werkt dat nog wel.
Wie denkt er even met me mee of dit een reeel plan kan zijn. En dan heb ik het nu speciaal voor discogebruik. Lekker licht en compact. Relatief goedkoop.

Comment