Martin Lightjockey

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj jeff--bluestarparty
    • Jan 2008
    • 11

    #46
    hey jongens even tussendoor.....

    ik heb zaterdag een grote klus dus ben ff naar de verhuurder gegaan ik krijg movitecjes sl250 mee maar net in light jockey gezet en het hele raster en puntje in het movment schermpje zijn weg het is nu gewoon wit. kan iemand mij helpen?


    alvast bdankt,

    jeffrey
    licht is sneller dan geluid....... daarom ben ik de Light Jockey

    BlueStarParty, at your service!

    Comment

    • lichtpuntje
      • Sep 2003
      • 79

      #47
      Ff kijken of je een andere personality-file kan krijgen van de martin-site. Heb er zelf geen ervaring mee, maar lijkt mij een foutje in de internal patch.
      Of (als je beetje creatief bent) gewoon zelf profieltje schrijven... neemt paar minuten in beslag, maar dan kun je bijvoorbeeld ook zelf je kleurenpalet aanmaken. Het wil wel gebeuren dat de voorgekauwde kleurtjes niet kloppen (ook veel voorkomend probleem bij niet-martin merken) door een andere versie kop o.i.d.

      Succes!

      Groeten,
      Thomas
      dus...

      Comment

      • DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

        #48
        hello mede-forummers
        heb een vraagje over lightjockey:

        ik heb al wel een degelijk showtje in elkaar gebokst met moves, colors, gobo's en de hele handel, maar nu heb ik op de site van martin een "pre-made" show gevonden met rustige cue's, hevige cue's, allerhande sequences voor de scans die ik ter beschikking heb (SCX700's)
        is er enige manier om alle of enkele van deze cue's/sequences over te hevelen in mijn eigen show?
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

        Comment

        • stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

          #49
          Je download de User Library van op de Martin website.
          Daarna zou je hem via System -> User Libraries kunnen toevoegen.
          exit night into LIGHT

          Comment

          • DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

            #50
            Originally posted by stekelvarke
            Je download de User Library van op de Martin website.
            Daarna zou je hem via System -> User Libraries kunnen toevoegen.
            uhu, dit had ik al... maar ik zou graag de sequences/cue's van de gedownloade User Library van Martin toevoegen aan mijn zelfgemaakte show (hier zitten nog enkele ledparren etc in)
            dus kan ik kopieren of overzetten van de ene (Martin) User Library naar de andere (mijn zelfgemaakte)?
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

            Comment

            • stekelvarke
              • Dec 2004
              • 1062

              #51
              Uit de Martin Lightjockey Help file:

              It is not possible to share or import data from different libraries. It is not advisable to manually copy or move files from Windows explorer. The different data structures of LightJockey are often very dependent on each other, and may not function if copied from different libraries.
              exit night into LIGHT

              Comment

              • DJ_matthias
                • Jun 2005
                • 620

                #52
                Originally posted by stekelvarke
                Uit de Martin Lightjockey Help file:
                verdorie... is spijtig! Had anders een puike library gehad met vanalles wat... dan moet ik er maar wat op vinden om 2 aparte te gebruiken! desnoods herprogrammeer ik alles maar terug in de martin file...

                toch bedankt stekelvarke!
                we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

                Comment

                • Jupilears
                  • Dec 2007
                  • 35

                  #53
                  dag beste mensen!

                  ik heb van de site van martin een aantal shows kunnen downloaden voor de SCX 700 scans. dit is verwerkt als .LBJ file. maar het probleem is dat ik zo snel niet kan uitvinden waar ik deze file moet plaatsen. weet iemand van jullie het? want op het forum van Martin kan ik door de bomen het bos een beetje niet meer zien.. zou fijn zijn als ik via deze weg een antwoord op mijn vraag kon krijgen!
                  [CENTER]LJ Stokperdje (Zundert NB NL)[/CENTER]

                  [CENTER]CBADB[/CENTER]

                  Comment

                  • DJ_matthias
                    • Jun 2005
                    • 620

                    #54
                    ga via system naar user libraries, doe create new library en dan restore backup.
                    kies je .LBJ file en klaar is kees
                    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

                    Comment

                    • kosi
                      • Apr 2003
                      • 40

                      #55
                      Originally posted by stekelvarke
                      Uit de Martin Lightjockey Help file:
                      Klopt niet echt. Je kan wel bestanden tussen verschillende libraries uitwisselen maar je moet gewoon even opletten. Elke sequence of cue heeft in LJ een nummer. Onder die nummer wordt de file ook weggeschreven. Je zoekt dus eerst welke sequences je nodig hebt, en daarna kopieer je ze naar de andere library. Eventueel renamen zal je wel moeten doen.

                      Wil je een volledige show overnemen, dan heb je 2 mogelijkheden. Je opent een show en vervolgens open je een nieuwe show waarbij je zegt copy files from show. Of je neemt een backup van je show, maakt een nieuwe show, je opent die nieuwe show (heeeeeel belangrijk) en dan restore je. Die bestanden zijn maar een paar 100 kb groot. Laatste manier is makkelijkst om tussen verschillende lj pc's shows uit te wisselen
                      -- Kosi --

                      Comment

                      Working...