Star way moving head wash servo color elite 250

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • retep
    • Dec 2016
    • 16

    #16
    Originally posted by rdreiers
    Misschien eerst beginnen om de leren lezen in de online prijslijst van rent-all.

    De dagprijs cq startprijs is idd 30-60 euro per dag voor wat je zoekt.

    Echter op blz 51 staat ook te lezen dat de 14 dagen prijs is de dagprijs maal 1,75

    Ofwel tussen de 52,50 en 105 per lamp voor twee weken.

    Hiervoor ga je gebruikt niets anders dan de ellende van een ander kopen.

    Maar goed, als jij graag de schuur vol met oude lampen zet om deze 10 dagen per jaar hopelijk te gebruiken.

    Misschien is het verstandiger om dat te blijven doen waar je goed in bent en als het te groot wordt kennis en middelen te huren.
    Ik kan maar geen online prijslijst vinden, dus linkje graag. En ik ben niet thuis in dit wereldje, dus neem me niet kwalijk als ik niet meteen weet wat nou beter/voordeliger is
    en heb ik dan ook nog niks gekocht of gehuurd.

    Comment

    • retep
      • Dec 2016
      • 16

      #17
      Originally posted by DJ Antoon
      Als je zo reageert op een bedrijf dat zijn sporen verdient heeft door service en kwaliteit te leveren, dan heeft het volgens mij toch geen nut meer om daarop terug te komen.

      Huren blijft voor dit soort klussen gewoon het goedkoopste, als de topic starter een beetje thuis was geweest in het wereldje dan had hij geweten dat er dagelijks vele vrachtwagens door het land rijden om spullen bij elkaar te huren. Ja ook de grote bedrijven... Trailers vol.

      Hij heeft (zoals zo vaak) al beslist dat hij oud spul wil kopen, prima als het je hobby is om het in goede staat te brengen en te houden. Of het economisch de beste keus is, tja.
      Hij heeft nog niks besloten, maar wil slechts uitzoeken wat de beste keus is, en heb ik links en rechts al op wat sites gekeken, maar word niet echt wijzer van de huurprijzen, want
      die zeggen zelden iets over de verhuur voor meerdere dagen/weken, en het enige dat ik dan vond, vond ik dan aan de prijs en zodoende ben ik naar gebruikte spullen gaan kijken,
      maar heb nog niks gekocht of besloten. Ik wacht dan ook ook op rdreiers of die even die link wil sturen, want daar ben ik wel benieuwd naar.

      Comment

      • retep
        • Dec 2016
        • 16

        #18
        link gevonden, dus niet meer nodig.

        Comment

        • retep
          • Dec 2016
          • 16

          #19
          Hoi rdreiers, ik heb je pm gelezen en even in de catalogus van aed gekeken, maar ik vind geen prijzen, dus kun je zeggen waar die dan staan? Wel vond ik op de laatste pagina
          de berekening voor de langere termijn, en voor mijn geval dat dan 2x de dagprijs is voor 2 weken.

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #20
            Originally posted by retep
            ...en de heads van de licht verhuurders zijn ook geen nieuwe, dus kunnen ook stuk op bv 1e kerstdag, zelfs clay paki's van over de 10.000 euro per stuk, en dan hoef je nergens aan te kloppen of naar toe te bellen want dan zit iedereen aan het kerstdiner of met hun poten op de ski's in de sneeuw, dus risico's blijf je dan toch houden. En als ik 8 heads nodig heb, dan koop ik er 10 zodat ik er 2 in reserve heb staan...
            En jij denkt serieus dat verhuurders maar acht lampen op voorraad hebben staan?

            Ga er maar vanuit dat een verhuurbedrijf er tien- zo niet honderdtallen heeft staan en bij een defect, ook op zon- en feestdagen, gewoon komt omwisselen bij jou evenement. Jij bent niet de enige die denkt zo slim te zijn er tien te kopen zodat je er twee spare hebt staan, beetje logisch nadenken voordat je advies in de wind slaat van mensen met ervaring in deze wereld. Verhuurders hebben ook meer dan één medewerker in dienst, terwijl de ene op vakantie is komt zijn collega bij jou langs.

            Originally posted by retep
            En ik ben niet thuis in dit wereldje, dus neem me niet kwalijk als ik niet meteen weet wat nou beter/voordeliger is en heb ik dan ook nog niks gekocht of gehuurd.
            Allicht als je niet thuis bent in deze wereld juist tips opvolgen van mensen die jou hier proberen te helpen, informeren bij meer dan één (grote) verhuurder kan echt geen kwaad.

            Comment

            • retep
              • Dec 2016
              • 16

              #21
              Originally posted by vasco
              En jij denkt serieus dat verhuurders maar acht lampen op voorraad hebben staan?

              Ga er maar vanuit dat een verhuurbedrijf er tien- zo niet honderdtallen heeft staan en bij een defect, ook op zon- en feestdagen, gewoon komt omwisselen bij jou evenement. Jij bent niet de enige die denkt zo slim te zijn er tien te kopen zodat je er twee spare hebt staan, beetje logisch nadenken voordat je advies in de wind slaat van mensen met ervaring in deze wereld. Verhuurders hebben ook meer dan één medewerker in dienst, terwijl de ene op vakantie is komt zijn collega bij jou langs.

              Allicht als je niet thuis bent in deze wereld juist tips opvolgen van mensen die jou hier proberen te helpen, informeren bij meer dan één (grote) verhuurder kan echt geen kwaad.
              In het begin was de vraag of een martin head een beetje betrouwbaar is, en niet of kopen of huren de beste optie is, en was het dan ook geen advies van reiers maar een open vraag of ik
              niet beter kon huren. Inmiddels hebben reiers en merijn mij verder geholpen door mij te wijzen op rent-all en daar vond ik dus idd goedkope prijzen, waardoor huren dan nu wel interessant is geworden,
              en wat ik dus op voorhand niet wist, want prijzen en ook voor de langere termijn kreeg ik zo 1,2,3 niet gevonden dan alleen dagprijzen bij de meeste verhuurders, en dat is nu dus duidelijk geworden
              met de x 1,75 berekening voor 2 weken.

              Comment

              Working...