Wat is de beste controller voor 8x mac 250 ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • John b
    • Jan 2002
    • 235

Je kan onder elke key op je keyboard een cue (programma) zetten, dmv menu optie setup > hotkeys > edit hotkeys.
    vergeet niet de transparante cue's te gebruiken.

John.
    Maar wij hebben: Das,Peavey,Martin,Jem,Dateq,Allen&Heath,Pioneer,Sh ure,Vestax,Stk
    John.
    Doe mij maar martin(i)

Comment

• Mark Vermeulen
      • Feb 2002
      • 98

Het is een keuze.

Groetjes Mark Vermeulen
      maar mijn baas heeft AD en EAW.
      Groetjes Mark Vermeulen
      maar mijn baas heeft AD en EAW.

Comment

• -Niels-
        • Apr 2001
        • 135

die coef tafel die fiesta noemt ziet er wel leuk uit enig idee wat hij kost?

op de site van coef noemen ze hem trouwens mastershow 512 ipv masterdisco.
        misschien zoekt het makkelijker als je dat even weet

laaaters

En wij hebben het allemaal...
        <font color=red>Nightlife Event Management & Entertainment</font id=red>

Comment

• lightjockeysnl
          • Apr 2002
          • 23

.. en een touchscreen werkt wel snel? lol
          herinner me nog de Pulsar Oska die niet eens bij kon houden wat je tikte... en maar kijken naar je beeldscherm want je voelt de toetsen niet natuurlijk, jammer dat je net even die danceact mist dan...

Traagheid van Pearl is trouwens altijd eigen schuld
          (verkeerd indelen of teveel er in stoppen)
          waarom denk je dat je faders kan linken?
          Ik gebruik in de iT 1 pearl voor alles... (heeel veel parren, 16x scan, 20x colour, etc. etc...)

Heb in ieder geval net weer ..razendsnel.. een Pearl besteld voor de progressive tent op dancevalley.

D-Lite

--
          zie profiel http://www.licht.nl/forum/pop_profil...display&id=983
          --
          Voor URL zie profiel.

Comment

• Robert  R
            • Feb 2001
            • 78

Ik werk sinds kort en weet dat ik nog niet eens alles uit de tafel haal. Maar ik weet wel dat hij heel snel is. Als je je pre focussen goed in deeld kan je live alles heel snel veranderen. Light Jockey is erg leuk maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een pearl.
            Maar ja iedereen zijn voorkeur.

Comment

• hotitems
              • Apr 2002
              • 9

AVOLIGHT PEARL 2000 is echt waar DE MAX !!!

Comment

• hotitems
                • Apr 2002
                • 9

weet niet of hier nog iemand buiten mij ervaring heeft... kleine stuurtafel maar volgens mij redelijk makkelijk en redelijk veel shapes...

SGM PILOT 2000... bijna alle meest gebruikte scans zitten al geprogrammeerd (kanalenbezetting) en om de shapes perfekt te doen lopen kan je de area van het licht instellen zodat die optimaal benut wordt... echt een leuke controller hoor !

Comment

• Destroyer
                  • Apr 2002
                  • 87

Ik zelf zou toch de Pearl 2000 kiezen. Werk er vaak mee, met o.a. 8x Mac 500, 8x Clay Park Golden Scan, 2x Atomic Strobe en nog wat spul (srollers, destroyers, kleine strobes). Als je alles goed en overzichtelijk programmeert werk dit toch zeer snel. Maar inderdaad, als je de tafel nog niet al te best kent kan het problemen opleveren.
                  Maar voor je budget vindt ik de LJ geen slechte keus, is snel, duidelijk en overzichtelijk. Het programmeren van LJ vind ik persoonlijk wel wat lastiger, maar dat krijg je vanzelf wel onder de kine.

Pim

Comment

• LJ Gerrit
                    • Apr 2002
                    • 479

Beste Trail,

Kies voor de Lightjockey in combinatie met 2532 direct access controller van Martin.
                    Maaaaar aan het eind van mei komt de nieuwe controller van Martin uit, deze gaat de Freaky heten. Maximaal 12 mac's en compleet voorzien van macro's (effectgenerator). Dus geen goeie kostbare pearl aanschaffen maar een goed, simpel en goedkope (520,00 euro)controller van een fabrikant die weet hoe het moet. (Kijk maar naar de nieuwe Maxxyz controller van Martin.
                    Voor info kun je bellen naar de distributeur van MArtin in Nederland Fairlight. 0263-255 880

------------------------------------------------
                    Without colour, there is no perception
                    ------------------------------------------------
                    MvG

Gerrit Schottert
                    Controllux

Comment

Working...