<< Movitec SL / WL 575 >>

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

<< Movitec SL / WL 575 >>

Ja we horen hier de sl en wl 250 van movitec geregeld voorbij komen........iemand uberhoubt ervaring met de grotere broer's zussen!?

<h5>Showtechniek</h5>
  • Delirium crew
    • Feb 2002
    • 151

Ja , heb wel eens de Movitec sl 575 gezien /gespeeld

Maar volgens mij is de sl/wl 575 nog niet zolang in Nederland.

Comment

• embie
      • Mar 2002
      • 83

We hebben de 575's enkele malen gebruikt. De lichtopbrengst is uiteraard veel sterker, maar bij ons viel onmiddellijk op dat de focus niet zo goed is als bij de 250's, dus als je gobo's wil gaan projecteren, heb je beter de 250's. Tweede punt was dat de 250's sneller waren. Misschien is het beter nog even wachten, tenminste als je wilt gaan kopen. er is nl in Frankfurt info verstrekt over het nieuwe model: de 350 dacht ik. sneller en nog betere focus.

Comment

• Rudy Vorstenbosch
        • Jun 2001
        • 1429

citaat:
        We hebben de 575's enkele malen gebruikt. De lichtopbrengst is uiteraard veel sterker, maar bij ons viel onmiddellijk op dat de focus niet zo goed is als bij de 250's, dus als je gobo's wil gaan projecteren, heb je beter de 250's. Tweede punt was dat de 250's sneller waren. Misschien is het beter nog even wachten, tenminste als je wilt gaan kopen. er is nl in Frankfurt info verstrekt over het nieuwe model: de 350 dacht ik. sneller en nog betere focus.
        Bedoel je de nieuwe 1 armige bandieten van Movitec?

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

• embie
          • Mar 2002
          • 83

neen, die eenarmige zullen ook uitkomen, dacht dat die de sl 150's zouden worden. (niet zeker van!)

Comment

• Rudy Vorstenbosch
            • Jun 2001
            • 1429

Volgens mij heb je volkomen gelijk...........

Maar dan weten we dus nog niet wat de 350's moeten worden...

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

Working...