Help! Moving head Martin Mac 250 mk1 voor blondjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Patricia
    • Jul 2014
    • 1

Help! Moving head Martin Mac 250 mk1 voor blondjes

Hoi allemaal,

hoop dat jullie me kunnen helpen!
    heb op zolder een Moving head Martin Mac 250 mk1 gevonden en heb ook een avolites tiger touch!
    As zaterdag heb ik thuis een feestje en wil ik de moving head dus neerzetten..
    Het probleem is dat ik er helemaaaaal geen verstand van heb!
    Het is gelukt om ze alletwee aan te zetten maar heb geen idee hoe ik ze moet besturen!
    Wil ze eigenlijk gewoon op een programma zetten dat hij het de hele avond automatisch doet zonder dat ik iets hoef te doen en dat ik af entoe een keer aan die knoppen kan draaien voor een extra licht effect!

Maar op welke stand moet ik de moving head dan zetten.: kan namelijk kiezen uit heeeel veel dingen zoals Martin, dmx, Martin enz

staan denk ik al wel veel programma's in want heeft altijd in een discotheek gestaan

alvast bedankt!!!
  • freek
    • Aug 2008
    • 238

Sorry maar ik vind het een beetje een raar verhaal. Je hebt op je eigen zolder een MAC250 gevonden en je hebt toevallig een Tiger touch in je kamer staan maar je weet niet wat je er mee moet???
    Wie heeft die mac dan op jouw "zolder" gezet? En wat moet je in g*dsnaam met die tiger? Heb je die 2e hands gekregen of gekocht?

Het spijt me, maar volgens mij klopt hier iets niet. Zet even een fototje op het forum met het serienummer van de tafel en mac. Mocht het blijken dat jij de rechtmatige eigenaar bent, dan help ik je graag verder. Tot die tijd zeg ik helaas even niks...

(En alvast mijn oprechte excuses voor als ik je ergens vals van beschuldig, maar je vraagstelling is er wel naar helaas..)

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

@Freek, niet echt een slimme reactie als je potentieel verdonkermaand gerief wil boven water halen.

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Originally posted by freek
        Sorry maar ik vind het een beetje een raar verhaal. Je hebt op je eigen zolder een MAC250 gevonden en je hebt toevallig een Tiger touch in je kamer staan maar je weet niet wat je er mee moet???
        Misschien is ze wel eigenaar van een discotheek geweest, is die verkocht en heeft ze dit over, het kan...

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4516

is Patricia's achternaam toevallig Paay?
          lekker belangrijk!

Comment

• Plukkie
            • Jan 2012
            • 28

Hmmm ik kruip zometeen ook maar eens de zolder op, een tiger touch is altijd leuk voor erbij

Comment

Working...