Regenkap

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jopie
    • Mar 2010
    • 4

Regenkap

Ik lees hier al een paar jaar mee, maar heb nu eens een vraag die ik het best aan jullie toe vertrouw

Afgelopen weekend in Arnhem een aantal product foto's gemaakt van regenkappen, bij het benoemen van het product loop ik echter tegen een vrij onschuldige vraag aan…
    Hoe noem je zo'n ding in t Engels eigenlijk?

Versatech-7562 by jorisbisschops

Alvast bedankt voor jullie input…
  • freek
    • Aug 2008
    • 238

Ik ken ze als 'dome' of 'rain cover', waarbij een dome meer een soort koepel is waardoor je ze ook neer kan zetten. Deze variant zoals op de foto heb ik echter nog niet eerder gezien. Zoek maar eens op deze 1 van deze 2 woorden in combinatie met 'moving head', dan denk ik dat je wel wat kan vinden.

Comment

• jopie
      • Mar 2010
      • 4

Dankje, 'rain cover' lijkt de lading het best te dekken tot nu toe.

Dat je deze variant nog niet gezien hebt kan kloppen, vandaar dat ik product foto's aan het maken was…

Comment

• MennoSWP
        • Apr 2011
        • 103

LZoek ook al erg lang naar een goede oplossing hiervoor, afgelopen week nog een mailtje gestuurd naar een bedrijf die specietonnen maakt of dit ook in transparant kon, helaas was dat niet het geval...

Mocht er overigens iemand in zijn voor een group-buy om zoiets in china te laten maken voor 20 dollar per stuk, ben ik er bij
        Last edited by MennoSWP; 12-05-14, 15:27.

Comment

• daviddewaard
          • Mar 2008
          • 627

De rain covers op de foto zien er hetzelfde uit as de welbekende covers van rentall
          A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• sjig
            • May 2012
            • 909

Hangen ook in walibi

Comment

• Hans van Demen
              • Oct 2011
              • 113

Deze foto is gemaakt op een produktie van HVR, zie ook de sticker aan de zijkant op de movinghead.

( HVR showequipment ) De eigenaar (Han ) zal je wel kunnen vertellen of je bij hem deze kappen kunt bestellen.

Comment

• jopie
                • Mar 2010
                • 4

Scherp gezien,
                Deze foto is inderdaad gemaakt op een HVR productie, Kingsize festival Arnhem.

Comment

• DJ Antoon
                  • May 2005
                  • 1681

Rombouts in veldhoven heeft ronde kappen zonder naden, is een ander alternatief...

Comment

Working...