Sweetlight live

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • proacoustic
    • Mar 2014
    • 2

Sweetlight live

Beste mensen hoewel ik al vele jaren met sweetlight gewerkt heb bij div projecten heb ik nu een probleem
    waar ik niet echt uit kom.
    Ik ben in een 3D theater bezig daar vertonen we onder andere 3D films maar daar wil ik een 4e dimensie aan toe voegen met licht en effecten dat wil ik doen met de time line in sweetlight ik heb alles werkende dat is geen probleem maar ik krijg het niet voor elkaar om een 3D film goed te starten .
    Wat ik bedoel is dat ik in de timeline een film kan starten maar wat ik ook doe hij start nooit de 3D film speler die speciaal op de pc zit. Als ik de film opstart door de file aan te klikken start hij altijd op met de 3D player.
    maar als ik de zelfde film opstart vanuit de timeline gebruikt hij een andere andere player dus zie je wel twee beelden maar naast elkaar dus in het geheel geen 3D waar bij je met je 3d brillen moet gebruiken .
    Ik heb in windows 7 de eigenschappen van de film file zo ingesteld dat hij moet opstarten met de 3D speler
    maar time line doet het niet .

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan aanpassen en of het wel aan te passen is dat de 3Dspeler gebruikt word door sweetlight live timeline.
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Originally posted by proacoustic
    Beste mensen hoewel ik al vele jaren met sweetlight gewerkt heb bij div projecten heb ik nu een probleem
    waar ik niet echt uit kom.
    Ik ben in een 3D theater bezig daar vertonen we onder andere 3D films maar daar wil ik een 4e dimensie aan toe voegen met licht en effecten dat wil ik doen met de time line in sweetlight ik heb alles werkende dat is geen probleem maar ik krijg het niet voor elkaar om een 3D film goed te starten .
    Wat ik bedoel is dat ik in de timeline een film kan starten maar wat ik ook doe hij start nooit de 3D film speler die speciaal op de pc zit. Als ik de film opstart door de file aan te klikken start hij altijd op met de 3D player.
    maar als ik de zelfde film opstart vanuit de timeline gebruikt hij een andere andere player dus zie je wel twee beelden maar naast elkaar dus in het geheel geen 3D waar bij je met je 3d brillen moet gebruiken .
    Ik heb in windows 7 de eigenschappen van de film file zo ingesteld dat hij moet opstarten met de 3D speler
    maar time line doet het niet .

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan aanpassen en of het wel aan te passen is dat de 3Dspeler gebruikt word door sweetlight live timeline.
    Mss de speler die je niet gebruiken wilt van je PC afhalen?
    Dan rest er maar 1 aanwezige player......

grtz

Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• proacoustic
      • Mar 2014
      • 2

Hallo Nes,
      je houd erg van kort door de bocht oplossingen geloof ik .
      had ik zelf kunnen bedenken .
      nee zo wil ik het niet ik gebruik 3D en gewone films door elkaar.
      dus als je nog een betere oplossing weet hou ik me aanbevolen.
      Ik denk eigenlijk meer het probleem te moeten zoeken in windows dan in sweetlight maar kan het mis hebben .
      Ik heb al in windows met eigenschappen van de film file aangegeven dat hij opgestart moet worden met de 3D player
      maar hij verrekt het gewoon als dit wel het geval zou zijn kan ik een heleboel leuke dingen doen met sweetlight
      ik gebruik nu een hele oude versie van lightjocky maar het werkt wel alleen heb je daar geen tijdlijn in .
      wie o wie kan mij helpen .

Comment

Working...