Advies gevraagd voor podiumverlichting kerk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jwwemekamp
    • Feb 2009
    • 9

Advies gevraagd voor podiumverlichting kerk

Hallo allemaal,
    Omdat in (nog) weinig verstand heb van licht wil ik graag advies. In onze kerk hebben we een podium van 10 meter breed en 5 meter diep. Ik wil dit graag aanlichten maar kan dat alleen vanaf een meter of 12 doen.

Verder wil ik graag voor in de kerk de wanden en het dak in kleur uitlichten in oranje/geel/rood. Kan ik dat voor elkaar krijgen door aan de zijkant van het podium 3 ledparren te monteren die ik op kleur instel?

Graag heb ik jullie advies en als er iets niet duidelijk is dat hoor ik dat graag.

Jan Willem Wemekamp
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Originally posted by jwwemekamp
    Hallo allemaal,
    Omdat in (nog) weinig verstand heb van licht wil ik graag advies. In onze kerk hebben we een podium van 10 meter breed en 5 meter diep. Ik wil dit graag aanlichten maar kan dat alleen vanaf een meter of 12 doen.

Verder wil ik graag voor in de kerk de wanden en het dak in kleur uitlichten in oranje/geel/rood. Kan ik dat voor elkaar krijgen door aan de zijkant van het podium 3 ledparren te monteren die ik op kleur instel?

Graag heb ik jullie advies en als er iets niet duidelijk is dat hoor ik dat graag.

Jan Willem Wemekamp
    Hoi Jan Willem,

Je kunt evt. achter op het Liturgisch Centrum ook enkele
    ledstrips plaatsen?

Of 3 ledparren jouw doel zullen verwezelijken, ik denk van niet.

grtz

Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...