windows on mac

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arnoh
    • Jan 2014
    • 9

windows on mac

beste,

ik heb onlangs windows op mijn mac gezet via parallels. Hierdoor kon ik dan MA2 on PC op mijn mac draaien maar als ik nu een extern 2de beeldscherm aansluit zodat ik op mijn extern scherm graag een visualizer heb zodat ik kan zien wat ik doe. Nu als ik op parallels zit detecteert het windows gedeelte mijn extern beeldscherm niet. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt

Arno
  • sjig
    • May 2012
    • 909

Probeer windows eens via Bootcamp (zit al op je Mac) te installeren.

Ik merkte dat ik via Parralelles een hoop functies misten, dat ze gewoon niet werken.

Via Bootcamp werkte alles naar behoren. Wellicht bij jou ook?

Comment

• arnoh
      • Jan 2014
      • 9

niet echt, had windows via bootcamp al op mijn mac gezet maar toen liep mijn MA 2 on pc altijd vast. Met parallels werkt alles prima maar ik kan alleen geen 2de beeldscherm gebruiken spijtig genoeg

Comment

• MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

Ik gebruik zelf VMware en heb daar nog weinig functies in gemist. Daar kan ik afzonderlijk handmatig allerlei hardware matige zaken koppelen aan windows of osx. Extern beeldscherm heb ik nog nooit geprobeerd moet ik zeggen, zal eens kijken of ik daar volgende week ff tijd voor heb.

Comment

• Tummy
          • Nov 2008
          • 324

binnen parralels even bij de instellingen kijken, hier kan je kiezen welke poorten en displays etc met windows mochten syncen ,
          Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)

Comment

• arnoh
            • Jan 2014
            • 9

dus in windows zelf naar instellingen gaan, en waar en onder welke naam vind ik dit dan?

Mvg
            Arno
            Originally posted by Tummy
            binnen parralels even bij de instellingen kijken, hier kan je kiezen welke poorten en displays etc met windows mochten syncen ,

Comment

• NesCio01
              • May 2010
              • 1987

Originally posted by MarkRombouts
              Ik gebruik zelf VMware en heb daar nog weinig functies in gemist. Daar kan ik afzonderlijk handmatig allerlei hardware matige zaken koppelen aan windows of osx. Extern beeldscherm heb ik nog nooit geprobeerd moet ik zeggen, zal eens kijken of ik daar volgende week ff tijd voor heb.
              Ik werk net als Mark met VMWare en heb sinds verleden week een Apple cinema display (24") als
              2e scherm aangesloten op m'n iMac.
              Dit werkt naadloos en zelfs beter dan ik kon vermoeden. Op het ene scherm draait
              een Windows programma en op het 2e scherm een OSX programma.
              Wisselen tussen scherm en besturing is geen enkel probleem.

Voor de liefhebber: Ik heb ook Tuxera NTFS geïnstalleerd staan waarmee
              een externe HDD/SSD benaderbaar is door zowel OSX als Windows.

grtz

Nes
              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• arnoh
                • Jan 2014
                • 9

ja dat lukt bij mij ook, geen enkel probleem zelfs. Ik vroeg mij alleen af of ik ook op 2 schermen tegelijk windows kon draaien dan? Dit had ik nog niet gevonden.

grt

Comment

• NesCio01
                  • May 2010
                  • 1987

Originally posted by arnoh
                  ja dat lukt bij mij ook, geen enkel probleem zelfs. Ik vroeg mij alleen af of ik ook op 2 schermen tegelijk windows kon draaien dan? Dit had ik nog niet gevonden.

grt

Ook dat is bij mij geen probleem.
                  Ik heb nu 2 Windows programma's open staan, 1 op het scherm
                  van de computer en 1 op het 2e scherm.

grtz

Nes
                  Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...