Martin 2518

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VrijeVogel
    • Nov 2013
    • 107

Martin 2518

Heeft iemand nog een Martin 2518 over of ergens liggen?
    Liefst met datakabel erbij.

Dank
  • Jochem van der Most
    • Apr 2010
    • 4

Originally posted by VrijeVogel
    Heeft iemand nog een Martin 2518 over of ergens liggen?
    Liefst met datakabel erbij.

Dank
    er staan er 2 op marktplaats

Comment

• VrijeVogel
      • Nov 2013
      • 107

Klopt, 1 in een set en 1 los, maar die is kennelijk op vakantie, want zijn mail antwoord niet op de simpele vraag wat volgens hem een reƫel bedrag is.

Comment

• sjig
        • May 2012
        • 909

Klopt, 1 in een set
        Gewoon mailtje sturen of je hem ook los kan kopen. Wie weet vindt ie het wel goed.
        En wat heb je te verliezen ?

Comment

• DJ Antoon
          • May 2005
          • 1681

Martin 2518 met datakabel erbij.
          Laat me raden: Als fader wing voor LJ?

Comment

• VrijeVogel
            • Nov 2013
            • 107

Dat is de toekomst allicht.

Ik wil ze nu gebruiken om robocolors pro 400 aan te sturen.
            Deze wil ik gebruiken als sfeerlicht tijdens uitlichten toneel / musical / theater(tje)

Het komt nogal precies met DMX stand voor de kleuren

Met LJ kun je scenes en dus kleuren makkelijk voorprogrammeren.
            Omdat sfeerlicht los wil hebben van theaterspots, want aan het einde van een scene draai ik met de masterfader het licht uit en je wilt niet dat de zaal donker is zonder sfeerlicht.... zoek ik dus sowieso een tweede controller.

En wat is er beter dan een 2518 voor deze doeleinden?
            Signalen van beide tafels kunnen gemerged worden met Highest Priority

Comment

• DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

Als je al LJ hebt, dan is een midi paneel ook een goed alternatief, voordeel is dat dit via USB gaat en je dus wat makkelijker connectie maakt.
              Nadeel is dat je LJfaders moet gebruiken om vanuit midi paneel faders aantesturen in LJ. En voordat je dat werkend hebt...
              Ik gebruik een korg nanokontrol, omdat deze erg klein is, en ik absoluut geen ruimte meer heb voor groter. Dat is voor mij ook de reden dat de 2518 meteen afviel. Nog wel even gespeeld met het idee om een kleiner paneel te maken met daarachter de 2518 verstopt.

In LJ kun je trouwens buiten je grandmaster (gebruik ik nooit) ook sub masters gebruiken die je toewijst aan een aantal fixtures. Dus bijv. 1 voor frontlicht, 1 voor zaallicht, 1 voor movingheads etc. Maar dat weet je waarschijnlijk al...

Comment

• VrijeVogel
                • Nov 2013
                • 107

Klopt, maar de pc blijft tijdens een show voorlopig gesloten. Ik programmeer van te voren een handvol scenes (kleuren) in.
                Later wil ik hier iets meer mee doen, maar stukje bij beetje uitbreiden.
                Vergeet niet dat ik met amateurs werk en dat tijdens een show improvisatie tot en met mogelijk moet zijn. Ik doe het daarom lekker ouderwets met veel schuifjes.

Comment

Working...