Martin Lightjockey II USB-DMX probleem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yorick
    • Oct 2010
    • 37

Martin Lightjockey II USB-DMX probleem

Beste forumleden,

Ik heb een lange tijd met Martin Lightjockey II gewerkt op een PC + Touch Screen in een vaste installatie (+-3 jaar).
    Helaas is deze PC er gister er mee op gehouden, we hebben toen een nieuwe PC gekocht.
    Op de PC staat Windows XP (stond ook op de vorige vandaar) met de laatste versie Martin Lightjockey II (2.110.1). Deze software hebben we vanaf de Martin website gedownload.

De software is geïnstalleerd maar vind de USB DMX hardware niet van Martin niet?
    Op het forum van Martin kom ik ook niet verder, veel van de download links werken niet meer.

Ik zie ook niet meer de optie om de ''touch'' mode te selecteren.

Wie kan mij verder helpen? Of heeft een download link van de goede software?

Bedankt alvast
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Als je de zwarte USB interface hebt met 2 DMX poorten, dan heb je de verkeerde software.
    De 2.110.* is voor de grijze one key versie. Staat ook op het forum...

Comment

• yorick
      • Oct 2010
      • 37

Bedankt voor de reactie!
      Last edited by yorick; 08-10-13, 15:15.

Comment

• Altec
        • Apr 2012
        • 51

Hallo Yorick, Heb je ook de drivers voor de USB-DMX op de computer geinstalleerd? Daar liep ik laatst tegenaan en dat loste het probleem voor me op.
        Onvoltooid Tegenwoordige Tijd student
        Op de AHK

Comment

• yorick
          • Oct 2010
          • 37

Ik had het zelfde, was even uitzoeken maar het werk weer als een zonnetje! Bedankt voor de reacties

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Originally posted by yorick
            Ik had het zelfde, was even uitzoeken maar het werk weer als een zonnetje! Bedankt voor de reacties
            Wat heb je als "touch mode" lightjockey manager?

Comment

Working...