Prolights

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boekema
    • Apr 2013
    • 14

Prolights

Hallo,

Ik kreeg vandaag via via een mailing toegestuurd met aanbiedingen van moving heads van het merk Prolights. Ik ken het merk zelf niet maar het voor mijn gevoel lijken ze best wel op de modellen van Showtec bijvoorbeeld, en het is qua prijs eigenlijk ook interessant.

Is er iemand bekend met het merk Prolights?
  • sjig
    • May 2012
    • 909

Als je misschien iets van een linkje hebt? Of model nummer?

Als ik de naam in Google intik, staat er op de 1e pagina geen enkele link richting het bedrijf.

Comment

• Boekema
      • Apr 2013
      • 14

bijvoorbeeld model cromowash100. Lijkt mij erg veel op de expression 5000 van showtec

linkje naar de aanbieder
      Ik weet niet of het erg is dat ik een link plaats naar die andere webshop? lijkt mij toch ook niet geheel netjes naar de mannen van J&H.

Ik heb ondertussen wel gevonden wie de "fabrikant" is van Prolights: Music&Lights uit Italie. linkje

Comment

• sjig
        • May 2012
        • 909

Originally posted by Boekema
        bijvoorbeeld model cromowash100. Lijkt mij erg veel op de expression 5000 van showtec
        En op de Mac 101

Over DAD Audio heb ik hier en daar wel goede verhalen gehoord.
        Weet niet of dit ook geld voor Prolights. Op het filmpje ziet ie er niet verkeerd uit.

Comment

• Boekema
          • Apr 2013
          • 14

haja! inderdaad hij lijkt ook op de mac 101.

Hmm wie zoekt zult vinden, ik kwam na wat googlen uit op de facebook pagina van een bedrijf dat Distrixs heet, zij geven aan exclusief importeur te zijn van de merken van Music&Lights. Er staat op de facebook pagina dat ze aanwezig zijn op de Prolight+Sound, ik ga daar maar is kijkje nemen als ik er toch ben.

Comment

• Lala
            • Sep 2008
            • 370

Ach, 10.000 fabrieken in china die precies hetzelfde maken. Wel handig om te kijken waar je het goedkoopste bent

Comment

• LVG
              • Jul 2011
              • 152

Originally posted by Boekema

Hallo,

Ik kreeg vandaag via via een mailing toegestuurd met aanbiedingen van moving heads van het merk Prolights. Ik ken het merk zelf niet maar het voor mijn gevoel lijken ze best wel op de modellen van Showtec bijvoorbeeld, en het is qua prijs eigenlijk ook interessant.

Is er iemand bekend met het merk Prolights?
              Wij hebben o.a. ledparren en de led movingheads (elfinfc) in de verhuur. Wij zijn daar erg tevreden over
              Als je ze keer wilt zien, kom eens langs voor een bakkie

Comment

• Boekema
                • Apr 2013
                • 14

Ik heb de Prolight+Sound bezocht en zo ook de stand van Music&Light. Mooie en grote stand. Mooie spullen, en de rest van het assortiment naast de moving heads is ook leuk. Ik verbaasde me ook over het merk DAD Audio, dat klonk erg goed.
                Ook gesproken met iemand van de importeur in NL.

Ik ben denk ik wel overtuigd en ga kennis maken en over tot aanschaf van een setje moving heads.

@LVG: bedankt voor je aanbod. Heb het type dat je hebt opgezocht. Leuk headje!!

Comment

Working...