Genius Motorshow 250 MSD

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Job
    • Jul 2011
    • 24

Genius Motorshow 250 MSD

Hallo,

Ik heb vier Motorshow 250 msd's op de kop kunnen tikken. Twee hiervan zijn prima maar de andere twee hebben wat kuren.
    Nu ben ik op zoek naar een handleiding, service handleiding en/of gebruiksaanwijzing. Is er iemand die toevallig nog iets heeft liggen.

Ik heb het form al doorgezocht maar dat heeft ook niks opgeleverd. Ook google kan mij niet helpen. Blijkbaar is de site van genius uit de lucht.

Misschien is er iemand die mij hierbij kan helpen.

gr.
    hop hop gas er op
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Leuke headjes... als ze werken. Erg gevoelig voor de kleinste dingen en die sensors zijn helemaal precisiewerk.

Ik heb helaas geen documentatie voor je (dat wil zeggen: ik kan de handleiding zo snel niet vinden).
    Een site waar iets op staat: http://home.scarlet.be/~tsb23565/ima.../MotorShow.htm

Wat ik overigens wel heb staan en wat echt wel weg mag omdat ik er zelf niet aan toe kom:

2 Genius Motorshows werkend maar met een PAN probleempje. Inclusief werkende lamp en Genius controller.
    2 Genius Motorshows voor onderdelen.
    Een doosje met allerlei onderdeeltjes.

Als je interesse hebt, doe even een PM.
    Last edited by renevanh; 29-01-13, 20:57.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Job
      • Jul 2011
      • 24

Ik ben in tussen druk bezig met het schoon maken en het repareren van de koppen. Ik heb er onder tussen drie helemaal werkend en eentje nog met een probleem aan het gobo wiel en het prisma.

In de tussen tijd ben ik ook bezig met het maken van een dmx lijst van de fixture zelf. als ik die af heb en hij klopt zal ik deze ook hier posten.

Het enige waar ik nog mee zit is de smering. De roterende gobo's en het prisma maken ongelofelijk veel geluid als ze draaien. Ik weet dat martin ooit een smeer middel heeft gemaakt voor moving heads en scanners. Dit middel heb ik al gevonden alleen dit kost 70,- euro voor 200ml. Is er nog een ander smeermiddel dat ik hiervoor kan gebruiken. Ik heb zelf 2 middelen gevonden die tegen hoge tempraturen kunnen.

We bieden een breed assortiment producten voor kleine en grote klussen. Voor elke klus het juiste product!

welke zou het ook goed doen of misschien een hele andere.
      Last edited by Job; 04-02-13, 14:22.
      hop hop gas er op

Comment

Working...