WASH-300LED van Monacor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hansound
    • Apr 2006
    • 832

WASH-300LED van Monacor

Ik ben niet zo van de lampen maar heb wel een vraag over de WASH-300LED van Monacor.

Is er iemand in nederland die deze lamp al ergens gebruikt, heeft gebruikt of gaat gebruiken ?

Ik heb de lamp onlangs in duitsland gezien en vond het een serieuze optie ter uitbreiding van mn bestaande showtje.
    Wat me opviel was dat ie erg fel was, erg stil en vooral wit, iets wat de andere budget lampen niet hebben...

Hij staat ook bij weinig nederlandse webshops en dat zal wellicht een reden hebben
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

Ik ken hem niet, maar ziet er erg interessant uit. Snelheid van de bewegingen is goed, iets wat nog wel eens wil tegenvallen bij dit soort kopjes.

Eens kijken of ik een demo kan krijgen....

Comment

• Hansound
      • Apr 2006
      • 832

Heb net een prijsje doorgekregen, das zeker interresant tov de MAC101..

Zag een leuk filmpje http://www.la-check.de/index.php/sca...h-300-led.html
      Ik hoor graag wat meer meningen

Comment

• frederic
        • Jan 2006
        • 3511

Ik zou die graag eens naast een Indigo Beam zien van Showtec.
        Last edited by frederic; 30-01-13, 14:32.

Comment

• Hansound
          • Apr 2006
          • 832

Originally posted by frederic
          Ik zou die graag eens naast een Indigo Beam zien van Showtec.
          Bedoel je om te vergelijken ?
          Een combi van beidde lampjes lijkt me wel mooi idd, alleen is Monacor volgens mij net een wat betere kwaliteit dan het showtec verhaal
          Last edited by Hansound; 30-01-13, 14:48.

Comment

• DMiXed
            • Jan 2008
            • 370

De kop van IMG heb ik niet gezien, maar ADJ heeft wel hetzelfde kopje in hun gamma, onder een ander naam, de Inno Color Beam.
            http://www.licht-geluid.nl/shop/p-13...ovinghead.aspx
            Een flinke bak licht uit een klein kopje, zeker niet slecht. Het enige wat me opviel is dat er (op hele grote afstand van de beam) een ring van 'leklicht' staat, dit viel me op toen hij op een groot plafond gericht stond. Binnen de ring (van ongeveer 1cm dik) was geen licht, en hij was niet heel duidelijk te zien, maar het viel me wel na een tijdje op. Beide movingheads wat ik toen heb gezien hadden dit. Voor de rest erg snel, fel en muisstil!
            Detail: als de kop uit staat (geen spanning krijgt dus) en je beweegt hem in de tilt/pan richting, dan lichten de LEDjes op het menu display op Als je er genoeg hebt en een paar roadies over, kun je dus alweer een balkje LEDparren voeden
            Jeroen van Geffen

Comment

• Lala
              • Sep 2008
              • 370

Als het exact dezelfde koppen zijn, die IMG en ADJ, dan zou ik voor de ADJ gaan. Ik heb een prijs doorgekregen van de IMG en die is meerdere honderden euro`s duurder dan de ADJ...

Comment

• FLS
                • Aug 2008
                • 72

Beste Hansound

Het zijn leuke budget kopjes ik heb al een aantal shows met dit soort kopjes gedraaid.
                Het enigste wat jammer is is de euro stekker, ik importeer ze ook zelf en laat ze met powercon uitvoeren.

Mocht je keer een demo willen dan ben je vrij om langs te komen

Groet

Frank

Comment

Working...