beste
Ik heb een behringer eurolight LC2412 controller
helaas heeft deze redelijk weinig kanalen , maar heb deze al een tijdje
en ik wou nu bij een show sneltoetsen gaan maken , ik heb op mijn pc freestyler met een entec open dmx controller hangen en hiermee stuur ik mijn movingheads aan
op mijn paneel hangen gewone lampen , strobo enz.
nu lijkt het mij heel mooi als wanneer ik mijn blinder activeer dat mijn movingheads wit worden , mijn parren wit worden en mijn strobo héél snel op vol vermogen flikkert , nu was mijn vraag,
Heeft er iemand ervaring met een midi converter en de lc2412 ?
ik heb een paar forums gelezen maar ik kom altijd bij mensen met problemen die dan een oplossing voorstellen en dan stopt het ....
ik krijg nooit te zien of het ook daadwerkelijk werkt....
en voordat ik zo'n kabel koop zou ik ook graag weten of het op een manier mogenlijk is .....
ik heb geleze dat de lc2412 niet in/ uit tegelijk kan ,
zou het dan bv mogelijk zijn om alle lampe met mijn laptop aan te sturen en de lc2412 mijn laptop zijn kanale te besture ? :s
ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen zodat is spoedig eraan kan beginne
Met Vriendelijke Groet
Tom Nieskens
Ik heb een behringer eurolight LC2412 controller
helaas heeft deze redelijk weinig kanalen , maar heb deze al een tijdje
en ik wou nu bij een show sneltoetsen gaan maken , ik heb op mijn pc freestyler met een entec open dmx controller hangen en hiermee stuur ik mijn movingheads aan
op mijn paneel hangen gewone lampen , strobo enz.
nu lijkt het mij heel mooi als wanneer ik mijn blinder activeer dat mijn movingheads wit worden , mijn parren wit worden en mijn strobo héél snel op vol vermogen flikkert , nu was mijn vraag,
Heeft er iemand ervaring met een midi converter en de lc2412 ?
ik heb een paar forums gelezen maar ik kom altijd bij mensen met problemen die dan een oplossing voorstellen en dan stopt het ....
ik krijg nooit te zien of het ook daadwerkelijk werkt....
en voordat ik zo'n kabel koop zou ik ook graag weten of het op een manier mogenlijk is .....
ik heb geleze dat de lc2412 niet in/ uit tegelijk kan ,
zou het dan bv mogelijk zijn om alle lampe met mijn laptop aan te sturen en de lc2412 mijn laptop zijn kanale te besture ? :s
ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen zodat is spoedig eraan kan beginne
Met Vriendelijke Groet
Tom Nieskens

Comment