Stroboscoop met blinder-functie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

Stroboscoop met blinder-functie

Hallo,

Ik ben voor een paar klusjes op zoek naar een vergelijkbare stroboscoop als een Martin Atomic. De output mag iets minder zijn, maar wat belangrijk is, is dat de lamp een blind functie heeft. Nu heb ik diverse strobes gezien, maar geen enkele met deze functie. Misschien dat jullie nog iets weten.

Het jammere is dat een tweedehands atomic nogsteeds een bak geld kost, anders was het dat geworden, uiteraard!

Bedankt alvast!
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

De VDP1500ST heeft een (korte, 2-3 s) blinderfunctie. Is heel wat goedkoper dan een Atomic. Zit rond de 100 euro. Is kwalitatief niet slecht maar natuurlijk niet te vergelijken met een Atomic.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Paul10
      • May 2012
      • 122

Kompānija NA ir pirmais ražotājs Latvijā un kvalitatīvs pasākumu tehniskais nodrošinātājs. Kompānija NA ne tikai ražo, pārdod un iznomā aprīkojumu, bet arī veic pilnu darbību klāstu, ieskaitot gaismas un skatuves noformējumu un pēc pasūtījuma izgatavotus izstrādājumus.

ook leuk

Comment

• lucken
        • Sep 2002
        • 342

De Hungaroflash Euro DMX heeft ook een blinder functie die te vergelijken is met de Atomic.

Comment

• daviddewaard
          • Mar 2008
          • 627

Originally posted by lucken
          De Hungaroflash Euro DMX heeft ook een blinder functie die te vergelijken is met de Atomic.
          en deze is net zu duur als een atomic, zie niet duurder.
          volgens mij vroeg de TS om een goedkopere oplossing.
          de velleman VDP1500 is idd een prima alternatief
          Last edited by daviddewaard; 08-10-12, 09:34.
          A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• lucken
            • Sep 2002
            • 342

In Belgie is De EuroDMX goedkoper dan de Atomic.

Comment

• Dj Gino V
              • Feb 2009
              • 237

Hey

Ik heb net een lightmaxx Led strobe X9 gekocht en deze heef 9 x 3.5Watt LED's dus een redelijke licht opbrengst en in stand alone mode kan je deze laten blinden maar heb het nog niet gestest met dmx
              maar die zit rond 150 euro maar is wel led en vergelijkbaar met een 750 watt strobo

mvg Gino

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

9 x 3.5 Watt = 31.5 Watt aan LED, dat haalt NOOIT OF TE NIMMER een lichopbrengst van een Xenon-lamp van 750 Watt. Dat is weer zo een typisch gevalletje led-onzin!
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Lala
                  • Sep 2008
                  • 370

Mensen, bedankt! Ik ga eens kijken of ik de VDP1500ST ergens kan gaan zien, want ik denk dat de Hungaroflash iets buiten het budget ligt. Ook denk ik niet dat LED het gaat worden. 750 watt is gewoon te weinig. Maar nogmaals, aan iedereen bedankt!

Comment

• kassie00
                    • Oct 2012
                    • 4

en anders de Showtec Titan strobe. De site zegt niets over een blind functie maar de manual zegt anders: • EXTRA: Blinder Function with DMX for Titan Strobe (processor Update) ordercode SPBOT759

Comment

• Ws Soundexpresse
                      • Jun 2001
                      • 1007

heb hier zowel de velleman als de showtecs liggen, ff wat puntjes:
                      -showtec heeft blinder functie, en kan ook geblind in en uit dimmen
                      -de showtec weegt best wel was
                      -heeft geloof ik 4 kanalen nodig

de velleman:
                      -duurzaam wij raggen die dingen al n jaar of 6 af, en nooit problemen mee (soms ff buisje vervangen als ie wat geel word)
                      -blind functie werkt prima, alleen niet te dimmen
                      -ding weegt bijna nix....
                      -en kost nog minder.....
                      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...